2015. május 8., péntek

#Kritika 402. - A papírfecnis fiók



Kinézet:
  Egyszerű, de mégis tetszik. Van benne valami, ami megfog. Egy novellás/elmélkedéses bloghoz tökéletesen illik. A moduloknál csak két dolgon változtatnék, betennék egy Chatet és a feliratkozókat a menü alá helyezném.
25/23

Történet:
  Nekem nagyon tetszik, ahogy írsz. Igaz kevés novellád van fent, de azok nekem nagyon tetszenek. Olvastam, hogy neked nem az a célod, hogy az írás híressé tegyen, viszont én simán el tudom képzelni, hogy egy nap majd a könyvespolcon találom a könyved, mert érzem, hogy neked simán sikerülne. Látszik rajtad és te magad is mondtad, hogy mennyire szeretsz írni, ne add fel az álmod, küzdj érte, mert az írásban szabadjára engedheted a fantáziád. Megnyugtat és egy rövid időre mindent elfelejtett veled. További sok sikert!

25/25

Összesen:50/48

G.B.Evelyne

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát! Igazán öröm (és meglepő) olvasni, hogy el tudnád képzeni egy történetemet könyvespolcon! Remélem, azért egy nap sor kerül erre is. :)

    A chattel kapcsolatban igazad van, gondolkodtam is rajta, de aztán úgy döntöttem, talán felesleges... De végül is nem árt, ha ott van. Nemsokára csinálok egyet. :)

    Köszönöm a kritikát, és hogy az idődből áldoztál a blogomra! :)

    VálaszTörlés