2015. április 8., szerda

#Kritika 391. English love affair with the One Direction

Link

Kinézet:
  Nem is tudom, hogy hol kezdjek neki?! A legtöbb blognál, akkor szokott ilyen előfordulni, mikor valami nagyon tetszik, de sajnos a te blogod nem tartozik ezek közzé. Egyetlen szavam sem sértésből mondom, el kell fogadnod, hogy ez az én véleményem. Én a te helyedben kérnék egy teljes design átalakítást. Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de a mostani design egyszerűen borzalmas. A fejlécen a két szereplő csak rá van dobva az alapra, ami nincs szépen összemosva. Az olvasók, csak akkor kezdenek bele egy blogba, ha tetszik nekik, amit látnak. Én be sem nézek olyan helyre, ahol nem szép a design, vagy nem fog meg benne valami, ha nem is olyan profi munka. Az első benyomás fontos. A hátteret sosem szabad képből kialakítani, amin emberek vannak, ők a fejlécre valók nem pedig az alapra. A modulok sorrendjén is rengeteget változtatnék. Először nyitnék egy oldalt, ahol megjelenjenek a szereplők és ahová kiteheted a fejezeteket is. Ez után következne a bemutatkozás - amiben nem adok igazat, hiszen nem azok a sablon blogok. Igaz sok van belőlük, de nem ők állnak az élen - utána a rendszeres olvasók, ami úgy veszem észre nem működik, szóval érdemes lenne megnézni, hogy miért. Mindez alá a csevegőt és a közleményt, majd a legvégére a magamrólt. Hogy szebben mutasson a blogod, én még a betűméretet is kisebbre tenném. Nem tudom mit mondhatnék még, de szerintem fogadd meg a tanácsom és kérj valakitől egy teljes átalakítást!

25/10

Történet:
  A részek nincsenek rendesen kidolgozva! Ez minden blognál nagyon fontos, viszont a tied nagy hiányt szenved benne. Nem fejted ki magad, minden hírtelen történik és van, hogy magyarázatot sem kapunk a kérdéseinkre, ami nekem nem egy van. Gondolkozz el, ha te lennél abban a helyzetben, mint Lisa, akkor anyukád olyan lazán fogadná, hogy nem emlékszel rájuk? Szerintem, sőt biztos vagyok benne, hogy nem. Kiakadna, aggódna, de itt ez egyáltalán nem észlelhető. Tőmondatokat írsz, ami nem helyes, ha egy blogról van szó. Nem azt mondom, hogy egy sem lehet benne, de neked rengeteg van. Ajánlom, hogy minél többet olvass és mielőtt kitennéd a részeket, jó párszor olvasd át őket és ügyelj a szavak helyes sorrendjére is. A részek nagyon rövidek, ezen változtatnod kellene. A moduloknál azt olvastam, hogy a történetednek van valós alapja is. Ez abszurd, hiszen nem tudhatod, hogy a fiúk mit csináltak pontosan egy adott napon. A netten sincs olyan részletesen sosem leírva. Rengeteg a szóismétlés is benne, ezen is csak az olvasással lehet javítani. Például itt:
Te mit csinálnál, ha London kellős közepén elájulnál? Ez a blog egy magyar lány életét mutatja be, miután a Hyde Parkban elájul.
Én így írnám: Te mit tennél, ha London kellős közepén elájulnál? Ez a blog, egy magyar lány életéről szól, miután a Hyde parkban eszméletét vesztette. 
25/10

Tényleg nem bántásból mondtam a fentebb lévő dolgokat, csak nekem ez az érzésem. Ha megfogadod a tanácsom, biztos vagyok benne, hogy jobb lesz minden.
Összesen:50/20

G.B.Evelyne

1 megjegyzés:

  1. Köszi a kritikádat! Desing már készülőben van, fejléc meg úgy jó ahogy van.

    VálaszTörlés