2015. április 3., péntek

#Kritika 383 Hős a sötétben

Link ( x )

Kinézet :

Első benyomásom az volt, hogy túl sötét és lila! A helyedben, igyekeznék olyan színeket találni ami a sötét és a világos elválasztó peremén mozog. Ami egyedibbé, kedvezőbbé tehetné a blogod designjét. Olyan színekre gondolnék, mint a szürke, a barna esetleg a fekete - fehér kombináció. Pozitívnak nézem, hogy a modulok helyezkedése tökéletes, mindent ami csak fontos az oldalakba szedtél össze. Egyetlen egy dolgon akad meg a szemem, még pedig az arhívumon, ha van az oldalakban Fejezetek, akkor az arhívum teljesen felesleges. Ajánlom, azt vedd le és így legalább a chat is fentebb kerülhet. A szavazást is fentebb tenném, hogy jobban szem előtt legyen. Észre vettem, hogy megtöröd a történetedet, ez is egy jó megoldás, de ha szabadon hagynád még jobb lenne. Esetleg a főoldalon kevesebb rész jelenhetne meg és akkor még egységesebb lenne. 

25 / 15

Történet : 

Első meglátásom, hogy fölösleges besorolnod a történeted egyes részeit, ahogy azt is leírnod kik lesznek a szereplők! A történetből ezeknek ki kell derülnie, leíró vagy pár beszéd jellegben. Számomra zavaró, hogy ennyi entert hagysz a sorok között. Ha nem tennéd, még élvezhetőbb lenne az olvasás az olvasónak. A részed hossza figyelemre méltó, ahogy a helyesírásod is jó! A fogalmazásod külön dicséretes, hogy E / 3 személyben írod.
Remélem nem haragszol meg azért, hogy nem olvastam el az egész történetedet, de nincs annyi időm. Bele olvasva a történetedbe, egyre jobban kezdet érdekelni. Habár  én nem szeretem az ilyen történeteket, nem vagyok oda a fantasyért, de ez valamennyire érdekesnek találtam. Meglepődtem, amikor megnéztem hány rész is van már megírva belőle, de ehhez a számhoz gratulálni tudok. Talán, ha még több olvasókat toboroznál, akkor reklámozd magad.

25 / 20

Összesen : 50 / 35 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése