2015. március 27., péntek

#Kritika 382. Dream in the future


Dream in the future

Kinézet:
  Amikor megnyitottam egyből a fejléced ugrott elém. Nekem kicsit zsúfolt. Túl sok rajta szereplő, csak a főszereplő lányt kellene rátenni, hiszen róla szól a történet. Így olyan, mintha a szereplők rá lennének dobva. A címet is más betűtípussal írtam volna. Most pedig térjünk át a modulokra. A történet modulját én áttenném áttetszővé, hiszen úgy sokkal jobban mutatna, mint fehéren, ahogy a chated hátterét is. Talán még a menüt is megváltoztatnám, nekem valahogy nem jön be. A sorrend jó, viszont a magamról azt az aljára tenném. Nem bántásból mondom, de az első benyomás mindenkinek sokat számít, sokkal nagyobb kedvel kezd neki az olvasó, ha tetszik a blog külseje. Szerintem kérj egy design átalakítást.
25/15
Történet:
  Egyből felismertem a történeted alapját, de ez nem baj, hiszen sokat szeretik a filmet és ha jól írod, akkor sok olvasód is lesz. Amire viszont nagyon figyelj, vannak szavak, amiket egybe kellene írni, te mégis külön írod őket például: mind ketten, helyesen mindketten. Találtam még valamit, bár lehet ez csak elgépelés, de te így írtad malyd, miközben helyesen majd. Szerintem mielőtt még kitennéd a részeidet olvasd át őket párszor, hogy ezeket megszüntesd. Meg persze azért is, mert vannak helyek ahol semmi értelme egy szónak: Erre én begurultam és tejel erőből nekirohantam a bábunak... gondolom ezt szeretted volna írni ... és teljes erőből.... Nem szeretnélek megbántani és remélem nem is tettem, de én csak segíteni akarok, mivel látok benned valamit az írás terén. Remélem megfogadod a tanácsaim és akkor sokkal nagyobb sikere lesz a blogodnak. További sok sikert!
25/15

Összesen:50/30

G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése