2015. március 20., péntek

#Kritika 377 Death is better than life

Death is better than life
Kinézet:
Már majdnem elkezdtem dicsérni a designt, mikor megláttam, hogy a deviantartról származik. Át sem alakítottad? Nem tudtam, hogy a fejlécen miért nem szerepel a blogod neve és, hogy miért valami más cím van ott. Akkor ezek szerint ezért. Semmi bajom sincsen a deviantartos designokkal, viszont átalakíthattad volna, hogy a történeted arculatára formáld. Mind ezek ellenére, nekem nagyon tetszik a fejléc, egyszerű és nagyszerű. Így, hogy jobban megnézem, ott van a készítő neve is a ráírt cím alatt. Az biztos, hogy nagyon ügyes a lány/fiú, mert jól kidolgozta a fejlécet.
A modulok sorrendjén én változtatnék.
- Rendszeres olvasók
- A történet
- Felhívás
- Chat
- Trailer
- Statisztika
- Blog archívum
- Cserék
A chatben nekem nem tetszik, hogy a linkek kékek és az alján lévő rész is kék. Ezt szerintem változtasd meg, mert egyáltalán nem illik a bloghoz. A történet című modul nekem azért nem tetszik, mert ez a bonyolultabbnak tűnő kódos szövegdoboz, kitűnik a blogról. Nekem olyan, rossz hatást kelt, mikor ránézek a blogra és oldalon ezt a nagy modult látom meg. Szerintem jobban nézne ki, ha csak egy sima, egyszerű szövegdobozba írtad volna le a fülszöveget. Hiányolom a menüs modult és vele együtt a szereplőknek kialakított oldalt is. A bejegyzések betűtípusa számomra túl kicsi, egy vagy két mérettel szerintem nagyobbra vehetnéd, mert így alig lehet kiolvasni rendesen a szöveget.

25/20
Történet:
Maga a történet alapja elég érdekesnek bizonyul, ami fel is keltette már rögtön a figyelmem. Természet feletti lények vannak benne, amiknek a kiléte hamar kiderülni. Az első rész olvasása után, azt gondoltam, hogy ez is egy sima szerelmi sztori, mikor a szomszéd lány és a szomszéd fiú egymásba szeret, de utána rájöttem, hogy ebbe a csavar az, hogy a fiú nem ember. Felkeltette a kíváncsiságomat Myron és családjának története. Viszont a cselekményt szerintem elsietted. Túl gyorsan tudtam meg Chloe, hogy a legjobb barátnője és a szomszéd fiú is vérfarkas. Hagynod kellett volna egy kis időt, hogy feldolgozza az eseményeket és, hogy az olvasó is izgulhasson, hogy mi fog még következni. 
Feltűnt, hogy nem sorkizártban írod a részeket, ami persze nem egy nagy bűn, de én jobban szeretek olyan blogokat olvasni, amiknek a szövege sorkizártra van állítva és a blog összhatása is jobb tőle. A kötőjelek elé és után se teszel szóközt, ami viszont nagy hiba. Minden írásjel mögé és minden kötőjel elé és mögé tenni kell szóközt. A későbbiekben figyelj oda ezekre a hibákra. Gyakran találkoztam tő mondatokkal, amik miatt olyan vázlatosnak tűnt, a történet egy része. Próbálj meg hosszabb mondatokban fogalmazni és jobban fejtsd ki, hogy mit érez az adott szereplő. 
Összességében jó a történeted, próbáld meg megfogadni a tanácsaimat és akkor még jobb lehet. Remélem nem bántottalak meg semmivel és további sok sikert!
25/20

Összesen: 50/40

Anastasia B.

1 megjegyzés: