2015. március 20., péntek

#Kritika 376 Egy író blogja

Egy író blogja ( x )

Kinézet :

Nagyon jó munkát végzet a design készítő, akit felkértél. Szép összhangban van a blogod, viszont nekem a moduljaid elhelyezkedése nem tetszik. 
Ahogy én rendezném el : 
- Információk 
- Menü
- Vezetők ellen 
- Érkezések 
- Látogatók 
- Rendszeres olvasók 
- Chat 
- Fordító 
- Kérdés 
- Magadról 
Az írásaimat levenném, mert ha az oldalakban is megtalálhatóak teljesen felesleges, kétszer szerepelnie a blogodon.  A betűméretet kisebbre állítanám, mert nekem olyan, mintha most nagyra lenne állítva a normál is megteszi. Talán cseréket is tehetnél ki, de ezt már mindenki maga dönti el. 

25 / 23

Történet :

A történetedbe bele olvasva, érdekesnek és izgalmasnak találtam. Nem hétköznapinak és sablonosnak. Jól fogalmazol és bánsz a szavakkal. Látszik a bő szókincsed és a történeted mindenképp számomra kicsit fantasy. Nekem sok a párbeszéd és kevesebb a gondolat menet egy - egy részben, viszont ez nem gátolja a történéseket. A részek hossza nekem rövid, de tartalmasak.  Nem látok a részekben hibát vagy elgépelést ezért csak gratulálni tudok.
Mindenképp szép jövőt látok a blogodnak és csak így tovább!

25 / 25

Összesen : 50 / 48


2 megjegyzés:

  1. Kedves Amelia!
    Nagyon köszönöm! :)
    Üdv,
    Sophie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szívesen írtam kritikát, csak így tovább! :)
      Üdv, Amelia

      Törlés