2015. március 17., kedd

#Kritika 367 Családi túra


Családi túra
Családi túra ( x )

Kinézet : 

Amint megnyitottam a blogodat azt kérdeztem magamtól : Mégis mi ez ? Egy blog ami úgy néz ki, mintha a szivárvány lila színe hányta volna le. Nem akarlak megsérteni, de ez egyszerűen borzalmas. Imádom és oda vagyok a világos színekért, de ez már nekem is sok. Itt minden lila és egyszerűen úgy érzem rossz a szín össze állítás. Mivel a blogod címe Családi túra, így a meleg nyári színeket ajánlanám, amik sokkal világosabbak! Ennyit a színekről, most térjünk át a fejlécedre. Jobban is lehetne jellemezni ez a történet még is miről fog szólni, ezt a fejlécen is tökéletesen vissza lehetne adni. Térjünk is rá a modulokra, először is én nem pont így rendezném el és szerintem hiányoznak is modulok. 
- Történet ismertető ( Pár mondat amivel jellemzed miről fog szólni a blogod ) 
- Oldalak ( Főoldal, Szereplők, Fejezetek, Kritikák és Díjak című oldalakkal ) 
- Információk ( Tartalmazhatná : a blogod kezdetét, zárását, íróját, részek gyakoriságát, design készítőjét, figyelem felhívást, ha esetleg olyan tartalmakat is tartalmazna ) 
- Feliratkozók 
- Látogatók 
- Chat 
- Blogjaid ( ha esetleg több is lenne )
- Cserék 
- Magadról a profilod 
Én a helyedben valahogy így rendezném el. Az olvasáshoz nem lenne fontos, hogy hogyan is néz ki a blog, viszont az embereket érdekli, mert nem mindegy milyen színekkel és formákkal kell megbirkózniuk, hogy olvasni tudjanak.  Az igényes kinézet legtöbbször igényes történetet rejt!

25 / 10

Történet : 

Mivel csak bevezető rész van, nem sok mindent tudok mondani. Első sorban küzdöttem az olvasásával, mert annyira lila a háttér, hogy számomra nehezen kivehető a fekete szöveg. 
Nem tartom valami nagy érdek feszítő bevezetőnek. Valami kell a történetbe, hogy megfogja az embereket, az olvasókat. Van egy lány, aki elindul valahová.... ez nem rejtélyes inkább értelmetlennek tűnik. A szokásos kényes, bunkó nővér sem maradhat el, mert hát a nélkül nem lenne igazi a történet ugye bár ?! Azt írtad Magyarországon élnek, akkor az édesanyja mit keres Ausztriában ? Erre a kérdésre nem kaptam választ a történetből. 
Számomra nincs benne olyan ami megfogott volna vagy legalább érdekes lett volna. Gondolkodj el a történeten és foglald össze jobban a gondolataidat is arról, hogy mit akarsz írni. Figyelj a fogalmazásodra is jobban! 

25 / 10

Összesen : 50 / 20

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése