2015. március 14., szombat

#Kritika 365. Jeges gyémánt

Jeges gyémánt
Kinézet:
Mikor megnyitottam a blogodat, az első reakcióm az volt, hogy hű de szép design. Elsőre, sőt másodjára is nagyon tetszett a fejléc, de többszöri megnézés után fedeztem fel benne hibákat. Láttam, hogy nem te csináltad, de azért ha nem baj mégis említenék róla néhány szót. Az emberek nem lettek szépen kivágva, a fiú bal karjánál elég furcsán lett elmosva, úgy ahogy a lány bal vállánál is. Ezeken a hibákon kívül nagyon tetszik a fejléc. Bár a cím színe beleolvad a háttérbe és nehezen olvasható, de ennek ellenére összességében egy szép munka. A blog többi része nagyon tetszik, nagyon szép és jó munkát végzett a szerkesztő. Innen is gratulálok neki.

25/23


Történet:
Még csupán két rész van fent a prológussal együtt, de már ezek után azt gondolom, hogy ez valami csodálatos. A történet alapötlete, teljesen egyedi, még soha nem találkoztam a blogvilágban ilyen fajta bloggal. Még vannak benne számomra fekete foltok, de ezt annak tudom be, hogy a történet még nagyon az elején jár. Nagyon jól megfogalmazod a főszereplő lány érzéseit vagy esetleg az érzéstelenségét. A a régies és a tiszetelettudó jellegű szavakat nagyon jól használod, és helyesírási hibákat sem vétesz. Mikor olvastam, magam előtt láttam az eseményeket és olyan volt, mintha én magam is szerepelnek a történetben. A főszereplő fiú és lány nagyon felkeltette az érdeklődésemet, úgy ahogy az anya utolsó szavai is. Rossz érzés volt, mikor a végére értem és tudatosult bennem, hogy nincs több rész. És ekkor jöttem rá, hogy én megakarom tudni, hogy mi történik Candice-cel és mi lesz a titokzatos betegséggel. Éppen ezért, fel is iratkoztam a blogodra, hogy minél hamarabb értesülhessek az új rész érkezéséről. Gratulálok, csak így tovább!

25/25

Összesen: 5048

Anastasia B.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát, bár szerintem kissé elfogult voltál, hisz van hova még fejlődnöm!:) Sok titok lesz még, és azokra is csak később derül fény, de örülök, hogy tetszik, és hogy feliratkoztál!:) Mégegyszer nagyon szépen köszönöm!:)

    VálaszTörlés