2014. december 20., szombat

#Kritika 360 A Vér kötelez


A Vér kötelez

Kinézet:
  Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de nekem nem tetszik. Olyan érzésem van, mintha nem is blogger lenne, hanem Tumblr. Amivel semmi bajom sem lenne, hiszen rengeteg ilyen blogot olvasok, viszont itt nem tetszik a háttér. Szerintem egy egyszerűbb sokkal jobb lenne. Szerintem a kevesebb, néha több. Jobban mutat az egyszerű háttér, mint ez a mintás, bár ez csak az én véleményem. Szerintem kérj valakitől egy design átalakítást. Ezt nem bántásnak szánom, csak úgy érzem, hogy többen is benéznének hozzád, ha szebb lenne a design-ja a blogodnak.
25/12

Történet:
  Érdekes történet. Nem találkoztam hasonlóval, de nem is vagyok nagy rajongója ezeknek a történeteknek. De ez nem azt jelenti, hogy másokban nem kelt érdeklődést. Nagyon szép a fogalmazásod és jól használod a szavakat. Tehetséges vagy. Biztos vagyok benne, hogy rengetegen lesznek majd az olvasóid között, akik az ilyen műfajt szeretik, sajnálom, hogy én nem lehetek. De nekem más az ízlésem. Ne hagyd abba, mert azt neked nem szabad. Ha van hozzá tehetséged, és szerintem van, folytatnod kell. Nagyon rég volt új rész, de remélem azért egyszer majd folytatni fogod, mert megéri. További sok sikert!
25/20

50/32
G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése