2014. október 24., péntek

#Kritika 357 Plume

Link˙( x )
Kinézet:
A fejléc nagyon szép. Megmondom őszintén, nem igazán szeretem Zayn-ről ezt a képet(magam sem tudom, hogy miért), de szépen ki lett vágva, úgy ahogy a lány is. A fejlécen lévő képek jól össze lettek mosva és éppen olyan halványak, amennyire lenniük kell. A színvilág is nagyon jó választás volt. A kedvencem rajta a lehulló tollpihék. Nagyon jó ötlet volt így kialakítani a fejléc bal oldalát és különleges érzést ad a leeső pihék is. Egy kivetni valót találok csak rajta, ez pedig a cím betűtípusa. Nekem túl egyszerű, eltudnék képzelni kicsit cifrább betűstílust.
A design nagyon jól passzol a fejléchez, a színek is megegyeznek. Tetszik a menüstílus is és a szövegdobozok is. Ezek együtt véve különleges és egyedi hatást adnak a blognak, így felkeltve az olvasók figyelmét.
Gratulálok, nagyon szép lett a design, bár tudom, hogy ez nem a te munkád, hanem Briana T,-é.

Történet:
A prológus érdekes és figyelem felkeltő. Pont annyit közöltél benne, amennyit kell, de azt még se értettem, hogy a Prológus és az első rész között mennyi idő telt el. A hosszúsága megfelelő és a tartalma is tökéletesen.
A történet megfogott, mert ilyent még sehol sem olvastam. Igazán egyedit sikerült alkotnod, ami valljuk be, elég nehéz manapság. Viszont mikor olvastam én nem értettem, hogy mi a különbség az arkangyalok és az angyalok között. Ezt valahol szerintem kifejthetted volna és azt is, hogy kik is harcolnak egymással. Az arkangyalok az angyalokkal? Talán az ötödik és a hatodik rész körül megjelent egy Gabriel nevezetű angyal/arkangyal aki egy barlangban lakott. Helena vagy Zayn - számomra nem derült ki pontosan, hogy ki - kérdezte tőle, hogy hogy nem halt meg hiszen megölték őt. Számomra ködös, hogy ez a beszélgetés hármójuk között hogyan zajlott le és azt is leírhattad volna, hogy ki is Gabriel.
Néhol találtam fogalmazási és helyesírási/elírás hibát. Ezekre figyelj oda jobban, többször olvasd át a részt mielőtt közzéteszed, hogy számodra is világossá váljanak a hibáid. Voltak olyan mondatok amiket bonyolultan fogalmaztál meg és így értelmetlenné váltak. Törekedj a pontosságra és az egyszerűségre.
Mindezek ellenére gratulálok a történetedhez, mert sikerült egyedit alkotnod. Csak így tovább!

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen az építő kritikát igyekezni fogok :)
    xx ölel, Helena Z.

    VálaszTörlés

  2. I enjoy what you guys are usually up too. This type
    of clever work and exposure! Keep up the excellent works guys I’ve included you
    guys to our blogroll.

    My webpage – 풀싸롱

    (freaky)

    VálaszTörlés