2014. október 12., vasárnap

#Kritika 356 Újrajátszás

Link:( x )
Kinézet:
Nagyon szép a blogod. Nagyon jó munkát végeztél, gratulálok. A fejléc nekem tetszik, bár egy picit üres hatást kelt bennem. A fiú hajánál furcsán lett kivágva, de ezen kívül szépen vágtad ki a főszereplő fiút. A cím betűtípusa nekem nagyon tetszik, ezt igazán jól eltaláltad. Blogháttér nincs, csak egy egyszerű szín a háttér, de én még se hiányolom onnan a túl csicsázott hátteret, szerintem ez pont így tökéletes. Az oldalmodul is rendben van, és ez is nagyon jól néz ki.
Sajnálom, hogy ez ilyen kuszára sikeredett, de tényleg nagyon tetszik a blogod, és csak kevés kivetnivalót találtam rajta.

Történet:
A történeted is nagyon tetszik. Mikor elolvastam az első részt már akkor tudtam, hogy ez egészen más lesz, mint amit eddig már olvastam és esz be is igazolódott. Nagyon jól fogalmazol, nem vétel helyesírási hibákat sem. Őszintén megmondva, most nem nagyon tudok mást mondani, csak azt, hogy nagyon jól írsz és a történeted is fantasztikus. Gratulálok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése