2014. szeptember 13., szombat

#Kritika 352 Liber Precum

Rose C. - Link

Kinézet:
  Bevallom nekem mindig is tetszettek az ilyen designok. Bár mikor először látogattam a blogodra tisztán emlékszem, hogy még nem ez volt, de ez sokkal jobban tetszik. Mindig szerettem volna én is ilyet készíteni, de még nem jöttem rá, de ez nem ide tartozik. Szóval a designod gyönyörű. A fejléced is nagyon tetszik, a színek összhangban vannak, ami nagyon fontos. Ami viszont nem tetszik az a Chat helye. Eltakarja a szöveget. Szerintem sokkal jobb lenne ha valahová a Vadászok alá illesztenéd.
25/22

Történet:
  Megleptél, de nagyon. Ne félj jó értelemben. Igazság szerint sosem voltam oda a harmadik személyben írt blogokért, könyvekért, de van néhány, ami így is sikeresen megfog, mint például a tied. Hogy miért? Igen egyszerű. Hány blogban olvashatod azt, hogy az angyalok nem is annyira jók. Sőt gyilkosok lesznek?! Szerintem nagyon ritka. Egyedien fogalmazol, ami nekem nagyon tetszik. Mindig is szerettem az ilyen történeteket, amik úgymond tartalmaznak mindenből egy kicsit, nem tündérmesék. Egy kis jó tanács még a végére. Nem tudom, hogy szoktad-e megosztani a blogod bármilyen csoportban, de ha nem akkor tedd meg, hiszen úgy rengeteg olvasót szerezhetsz. Kérj minnél több cserét, hogy felfedezzék a blogod, mert szerintem nem én lennék az egyetlen, akinek megtetszett.
25/25
Összesen: 50/47

G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése