2014. szeptember 1., hétfő

#Kritika 345 Who is my blonde Prince ?

Who is my blonde Prince?
Link .: ( x )

Kinézet .: 

A fejléc nagyon szép, hisz a szerkesztő társam készítette. Nem igazán rajongok a zöldért, így nekem nem tetszik a kinézete a blogodnak. Először is a háttér lehetne egy letisztult zöld ha nagyon ragaszkodsz hozzá, a sablont egyszerűre állítanám és onnan is a másodikat vagy a harmadikat választanám. A modulok teljesen rosszul vannak elrendezve, túl zsúfolt. Ha van szereplők oldalad, akkor a jobb oldali modulban már ne tüntesd fel a szereplők képeit, mert felesleges. A blogarhívumot szintén fölöslegesnek tartom, ha van részek oldal. Az oldalakat levenném a fejléc alul és a jobb oldali modul sávba helyezném.
Teljesen máshogy rendezném a modult, valahogy így .:
- Történet
- Oldalak ( Tartalmazza --> Fő oldal, Fejezetek,  Szereplők, Díjak, Kritikák )
- Trailer
- Oldal megjelenítések
- Rendszeres olvasók modul
- Chat
- Cserék
Ha ezeken változtatnál, akkor sokkal jobb lenne a blog design.

25 / 15

Történet .:

Ahogy elkezdtem olvasni engem nem fogott meg ez a történet. A részek hossza jó, nekem néha még is érthetetlen volt. Fogalmazz jobban, a helyesírásra és az elképelésre is figyelj egy kicsit. Számomra az sem derül ki, hogy Niallnek mikor lesz fontosabb szerepe. Számomra ez a blog sablon, a lány táncos, a fiú híres a végére pedig két srác között fog őrlődni végül  választ egyet.

25 / 13

Összesen .: 50 / 28

Nem akartalak megbántani csupán elmondtam a véleményemet!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése