2014. augusztus 26., kedd

#Kritika 343 Misery


Misery

Kinézet:
  Hát akkor kezdem az elején, ez a fejléced sokkal jobban tetszik, mint az előző. De ebben is van valami, amin változtatnék. Ashley-nek a képét lecserélném. Nem tudom, hogy miért, de szerintem nem igazán passzol ide, a színek jók, de valamiért úgy érzem, hogy egy közelebbi kép jobb lenne. És bal oldalt a haja nem is tudom, hogy mondjam kicsit fura, olyan mintha ott egy csík lenne. Persze az is lehet, hogy így volt a képbe. Ezt nem sértésnek szánom, de én őt lecserélném és a címét is másképp írnám rá. A fehér szín maradhatna, de adnák neki egy barnás kontúrt és más betűtípussal írnám. Különben a fejléced az tetszik. 
  A blogod két színben pompázik, barnában és feketében. Ezzel semmi baj sincs, de nekem valamiért nem jön be ez a fekete sima háttér, inkább valami sötét barna hátteret keresnék hozzá. Szerintem jobban passzolna a designhoz. Aztán pedig ott vannak a modulok, a sorrendjét átalakítanám:
  1. Történet (de a képet valami barnásra cserélném, hiszen az sokkal jobban passzolna a kinézethez)
  2. Oldalak - amiket kicsit meghosszabbítanák, hogy ne üssön el annyira a többi modultól.
  3. Információk
  4. Rendszeres olvasók
  5. Látogatók
  6. Chat
  7. Zaynel a gíf és írás
  8. Cserék
  9. Jelentkeztem
A blog legaljáról pedig kivenném az oldalakat, hiszen azok már megvannak feljebb, akkor ott már nincs rá szükséged. És szerintem a két oldalas modulsávra sincs szükséged, inkább csak állítsd át egyre sokkal jobban nézne ki. 
25/15
Történet:
  Őszinte leszek veled. Sok blogot olvastam, de még olyat nem, mint a tied. Még egyikben sem volt az, hogy Zayn megházasodik, majd a felesége meghal... Az kell, hogy mondjam ezzel megfogtál. Tetszik benne, hogy tettél bele egyediséget. A fogalmazásod nekem tetszik. Igazából én sosem voltam oda azokért a történetekért, amikben nagyon hamar összejönnek és boldogok. Annak mi értelme? Sokkal jobban szeretem a drámákat - látszik is, hiszen a történeteim is azok - ezért a te blogod is tetszik. A részek hosszúsága nekem megfelel, ügyelj, hogy legyenek szinte mindig egyformák. Szerintem sokan kedvelnék a történeted, csak oszd meg csoportokban és kérj kritikákat, meg természetesen cseréket is és akkor több olvasód is lesz. 
25/23
Remélem semmivel sem bántottalak meg, nem ez volt a szándékom, csak a saját véleményemet mondtam el neked a blogodról. További jó blogolást!

Összesen:50/38
G.B.Evelyne

1 megjegyzés:

  1. Kedves Evelyne!

    Köszönöm szépen a kritikát, igyekszem megfogadni a tanácsaidat. :)

    Vanessa

    VálaszTörlés