2014. augusztus 16., szombat

#Kritika 338 Kiss Me [ Liam Payne Fanfiction ]


Kinézet .:

Az első és legfontosabb amit észre vettem, hogy nincs fejléced, ezt sürgősen pótolnod kellene. Ha nem tudsz készíteni rendelj egy oldaltól. A kis idézetet a képpel megtarthatnád, de lentebb is helyezhetnéd.
Például én így rendezném el a jobb oldali modult .:
- Oldalak ( Ez takarja --> Fő oldal, Szereplők, Fejezetek, Kritikák, Díjak, Verseny eredmények)
- Trailer
- Idézet ( Ezt említettem az előbb )
- Információk
- Rendszeres olvasók
- Chat
- Saját blog lista ( Ezek minden bizonnyal cserék, szóval írd át arra jobban fog mutatni. )
A sablont át állíthatnád egyszerűre onnan pedig a harmadikra. A háttér egyébként a sablon színével megegyezik és ez egy jó kis pontot ér. A chatet akár áttetszőre is állíthatnád, mert akkor bármilyen designhez illene.

25 / 20

Történet .: 

Mivel kevés rész van fent és érdekel a folytatás, így az összeset elolvastam. Számomra néha érthetetlen vagy mindig tüntesd fel ki szemszögéből írod az adott részt. Fogalmaz világosabban - érthetőbben - a részek hossza megfelelő, de nagyon ritkán hozod, elnézve a dátumokat. Egyszerre nagyon sok szemszöget használsz, tulajdon képen már a nevekbe is bele zavarodtam. Mivel ez egy Liam Payne Fanfiction akar lenni, ezért azt javaslom az elején csak két személy szemszögét szemléltesd, ne akarj mindenkit az elején össze hozni. Néha - néha vihetsz bele egy másik embert, de koncentrálj a főszereplőkre. Ha a lányt helyezed előnybe, akkor próbáld úgy, hogy a barátokkal és akár Liammel van legyen sok gondolat egy picit kevesebb párbeszéd. Liammnél pont az ellenkezője vele alig olvastam valamit, írja le a gondolatait, legyenek párbeszédek. Próbálj egy teljes részt egyetlen egy szemszögből megírni. A történet első részeiben - sőt az elsőben - rá lehet jönni, hogy ebben a fiúk nem híresek. Elég sokféle történettel találkoztam már, tele izgalommal, történésekkel, csattanókkal, váratlan eseményekkel / fordulatokkal. Végig olvasva egy kérdést tettem fel magamnak .: A tiédben hol van ilyen ? A válaszom egyszerű sehol. Tedd egy kicsit izgalmasabbá, ha a fentebb említettet megfogadott, akkor talán ki tudsz belőle hozni valami igazán jót és nem sablonosat.
Mi számít sablonnak ? Ha túl hamar össze jönnek, gyorsan történnek az események, egyszerre akar az ember kerítőt játszani mondjuk hat embernél.

25 / 17

Összesen .: 50 / 37

Semmivel nem szerettelek volna megbántani ez csak a véleményem, amit őszintén elmondtam.


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm, hogy megírtad a kritikát és igyekszem megfogadni a mondandódat, tanácsodat!

    VálaszTörlés