2014. július 11., péntek

#SZÜNET + Teljes design #8 #9 #10 #11 #12 + Fejléc #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 + Elvihető fejlécek

Sziasztok! Nagyon rég jelentkeztem, valakinek biztos feltűnt, vagy nem. Igazából nem fogok magyarázkodni. Mindenkinek van saját élete, én pedig nem fogom mindig a gép előtt tölteni! Jól akarom érezni magam a nyáron, és kedvem se volt leülni elkészíteni a rendeléseket. Összegyűlt már egy csomó rendelésem, és utol kell érnem magam. Éppen ezért fogok most SZÜNETELNI a rendelésekkel! Aki a szünet alatt (07. 11.) rendel, az e-mailjét azonnal elolvasás nélkül kitörlöm! Nagyon sajnálom, de így is csak halmozódnak az e-mailek! A másik dolog, amit tudatni akartam veletek az, hogy senki, ismétlem senki ne kezdje így az e-mailt: "Szia! Szeretnék rendelni teljes designt/fejlécet, ha lehet!" Nyilván lehet, ha nem írtam ki, hogy nem lehet! Az ilyen e-maileket is kitörlöm! A harmadik, pedig, hogy általában nem írok vissza senkinek, csak ha nem világos valami! Nem szoktam kivételezni senkivel! A rendeléseket megpróbálom a közeljövőben elkészíteni, de nem ígérek semmit!


Teljes design:


Ha rám gondolsz (x)

Előtte

Utána


Brothers & Sisters (x)

Előtte

Utána
A fejlécet nem én készítettem!


A tükör (x)

Előtte

Utána

Infinity Critics (x)

Előtte

Utána





The secrets of the forest (x)


Előtte

Utána


Fejléc:



(x)

(x)



(x)

(x)




Elvihető fejlécek:




Sophie, xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése