2014. július 20., vasárnap

#Kritika 331 Lost Soul

Lost Souls
Link .: ( x )

Kinézet .: 

Ha jól emlékszem, amikor felirtalak még nem ez a kinézet volt a blogodon, amikor pedig írni akartam a kritikádat, a blogra meghívó kellett. Innen gondoltam, hogy talán új designet kap.Az első amit megemlítenék az a sablon, nem is a színével van bajom, hanem a formájával. Egyszerű sablonból az első, Én a helyedben még is a másodikat vagy a harmadikat választottam volna. A fejlécen sokáig gondolkodtam, hogy mit is mondjak, végül megszületett a döntés. Nem tetszik. Amanda a fejlécen még oké, de nekem a háttér olyan, mintha semmi lenne. Egy külön ennek készült fejléc alap, erre oda illesztve Amanda, a felirat sem a legszebb.
A modulok szépen elvannak rendezve!

25 / 15

Történet .:

Nekem semmi bajom a One Direction blogokkal, de néha jó más milyet is kritizálni. A fantasy blogok többsége nem nyeri el a tetszésemet, ez most sincs másképp. Nem bántás, de minden embert más fogja meg. A prológust olvasva, rövid, de tömör. Nem igazán mond el sokat, de talán ez most az előnyödre válik. Az első rész, nekem rövid, talán lényegre törő. Több gondolatot is kifejthetnél, nekem túl sok a párbeszéd egy ilyen rövid részhez. A szereplőket jól válogattad össze, nem sablon szereplők. Tanács, próbálj hosszabb részeket írni, kifejezőbben.

25 / 15

Összesen .: 50 / 30

Sajnálom, ha megbántottalak, nem állt szándékomban! Ez az Én saját véleményem!


2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen!
    Egyáltalán nem bántottál meg, hisz ebből tanul az ember! Még kezdő vagyok és azért kértem kritikát egy ilyen szintű blogtól, hogy fejlődjek. Megpróbálok javítani mindenen. Ja és a fejléc nem alap, mindent én csináltam rajta (ebben is kezdő vagyok :c) és így sikeredett.Majd a jövőben, ha lehet kérek majd kritikát!
    Leaa L.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen készítettem kritikát! Remélem megfogadsz pár tanácsot és természetesen később is kérhetsz kritikát! :)
      xx, Amelia S.

      Törlés