2014. július 20., vasárnap

#Kritika 330 Száműzött angyal


Link:( x )


Kinézet:
A fejléccel kapcsolatban kettős érzéseim vannak. Igazából tetszik is meg nem is. Mint már sejted, most el is fogom mondani, hogy szerintem mi jó és mi rossz a fejlécben, de mindeközben tudom, hogy nem te csináltad. Igazából megmondva nekem egy vagyis kettő dolog nem tetszik a fejlécen. A jobb oldalon lévő lánynak csak a feje látszódik ki, de az is pixelesen. Jobbon megnézve már látni lehet a teste többi részét is, vele együtt a haját is, de ez nehezen kivehető. Nekem alapjában véve olyan furcsa kép ez a lányról, szerintem ez nem igazán illik a fejlécen lévő többi dolog közé. A szintén a jobb oldalon lévő felirat, szöveg vagy nem is tudom minek nevezzem se igazán illik oda. Arról nem is beszélve, hogy kitakarja a lány felét. Szerintem nélküle sokkal szebb lenne. Azt hiszem, ennyiben ki is merül, hogy mi nem tetszik nekem a fejlécen, tehát akkor most elmondom, hogy mi tetszik. A fejléc bal oldalán lévő fejléc alap szerintem szép és ráadásul a lány is szépen bele lett illesztve. A cím színe és betűtípusa is rendben van, de lehet, hogy kicsivel feljebb kellett volna rakni.
A blog hátterének és a bejegyzések mögötti résznek a színe szerintem elüt egymástól. A fejléc színeihez sem igazán passzol a háttér színe. Talán úgy jobb lenne, ha a háttér lenne valami sötét színű ami hasonlít a fejléc színéhez is, az oldal, ami a bejegyzés mögötti színt takarja, az pedig fehér lenne. A modulok címéinek a betűtípusát én valami egyszerűbbre állítanám.

25/15

Történet:
A prológus nagyon rövidke, ami szinte csak párbeszédekből áll. Nincs le írva, hogy mit érez a lány, mikor áthelyezik a pokolba az angyalok közül és igazából semmilyen érzés sincs beleírva. Csak szimplán a cselekményeket ismerteted, de azokat is párbeszédesen. Az első rész olyan, mint a prológus. Csak párbeszédekből áll. A történeted nem igazán fogott meg, mert csak párbeszédeket olvasva nem igazán lehet élvezni a történetet és mind azt amit nyújt. Leírhatnád jobban, hogy mit érez az adott szereplő, mik járnak a fejében, hogy néznek ki az ,,ördögök" és azt is, hogy milyen az a hely ahová a lány került. Ne tő mondatokban írj.
Figyelj a szórendre is, mert a prológusban volt egy rész mikor két szót felcseréltél és úgy nem igazán volt értelme.
Hogy lásd, hogy miről beszélek:
Te írtad: - Amit tett, az a legnagyobb hiba,amit angyal követni el tud.
Javított változat: - Amit tett az a legnagyobb hiba, amit angyal el tud követni.
A párbeszédek után odaírhatnád azt is, hogy kimondta, mert a prológusban egyáltalán nem derül ki, hogy kivel beszélget Ariel. Figyelj arra is,hogy hova rakod a vesszőt, mert azzal akár meg is változtathatod a mondat jelentését.

25/16
Remélem nem bántottalak meg.
Anastasia B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése