2014. július 19., szombat

#Kritika 329 Különleges képesség-légy óvatos!


link
Kinézet:
  Nem szeretnélek megbántani, de őszinte leszek veled. A fejléced nekem nem tetszik. Liza csak rá van lökve. A rajta lévő szöveg is lehetne sokkal szebben ráírva. Szerintem annak, hogy ugyanazt leírod magyarul is, ami ott van angolul, annak nincs értelme, max úgy, hogy angolul nagyba és valahová alá kicsibe magyarul, hogy az is értse, aki nem tud angolul. Tényleg, nem akarlak megbántani, de a blogodra ráférne egy design átalakítás. Amit még nem értek, hogy miért tetted ki külön bejegyzésbe a szereplőket, információkat és a fejezeteket?! Azoknak az oldalsávon van a helye, nem pedig ott. Szerintem, kérj meg valakit, hogy tegyen rendet a blogodon, aki ért hozzá.
25/10

Történet:
  Mit is mondjak?! Amikor a prológust elolvastam már nem is volt annyira kedvem tovább olvasni, mivel minden kiderült már ott. Lelőtted benne a lényeget. Én a helyedben titokzatosra írtam volna le, hogy az olvasóknak felkeltsd vele a figyelmét. A történeted alapja nekem tetszik, de még az írásban fejlődnöd kell. Több érzelmet vigyél bele, fejtsd ki jobban a gondolatokat, mert így szinte semmi sem jön át. Sok benne a szóismétlés is. Azokat úgy tudod elkerülni, ha újraolvasod a részeket mielőtt kiteszed őket és az ismétlés helyet inkább egy másik szóval helyettesíted, ami ugyanazt jelenti. Van még hová fejlődnöd, de egy kis olvasással és odafigyeléssel, szerintem jobban fog menni. Sok sikert a továbbiakban is.
25/13
Remélem a szavaim nem bántásnak veszed, mert nem az volt a célom, csak elmondtam a véleményem. 
Összesen:50/23
G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése