2014. július 11., péntek

#Kritika 320. My life....

My life....
Kinézet: Hát, mit mondjak a fejlécre? Gondolom Paint-el lett csinálva. Keress fel egy fejléc készítőt. Sajnos többet nem tudok elmondani, még azt sem, hogy mi tetszik, meg mi nem. A design, az nagyon szép, hála Amelia-nak. Nekem a chat egy kicsit furcsa. Ilyen chat-et eddig még nem láttam.
Az információknál a betűk színét én megváltoztatnám egy olyanra, ami illik a szín világhoz.
25/10

Történet: Mielőtt bele kezdenénk, szeretném, ha tudnád, hogy sokkal rendezettebb lenne a blogod, ha sor kizártra állítanád, és ha nem így írnád a párbeszédeket. Sajnálom, de engem nem fogott meg a történet. Olvasom, olvasom, de semmi. Nem kelti fel semmi az érdeklődésemet. Túl hamar történik minden. Mielőtt kimondta volna az anyuka, hogy elakar vállni, leírhattad volna, egy kicsit részletesebb, hogy miért, nem csak annyit hogy a férje verte. És a legtöbb blogba, miért van az, hogy a szülők azért vállnak el, mert az egyik verte a másikat. Ezt sosem értettem, hogy mire jó.
25/10
50/20
Remélem nem bántottalak meg, én csak leírtam a véleményem.
Fanni 'xx'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése