2014. július 9., szerda

#Kritika 314 Impossible Love

Impossible Love
Kinézet: Valamiért nem tudtam lementeni a fejléced, ezért screen shot-ot csináltam. Nem szeretem más munkáját kritizálni. Sajnálom, de nekem nem tetszik. Olyan mintha egy textúrára lenne minden rá rakva. Én a lányt nem homályosítottam volna el ennyire. A betűk stílusa nem illik annyira a blogodhoz. A Love szó betű stílusa helyett, én egy kevésbe díszes stílust választottam volna. A chat-et és a feliratkozókat, feljebb raktam volna.
25/15

Történet: Őszintén mondom, nekem tetszik. Nem vagyok nagy rajongója Justinnak, de mivel ebben nem énekesként szerepel tetszik. Nagyon örülök, hogy a lány, nem adta olyan könnyen magát és nem jöttek össze már a 3. fejezetben. Helyes írási hibákat nem találtam benne, a vesszőket ügyesen használod.
25/20
50/35
Remélem nem bántottalak meg, ez az én véleményem, mindenkié más és más.
Fanni 'xx'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése