2014. július 3., csütörtök

#Kritika 313 The tears of stolen angels

Link: ( x )


Kinézet:

Ejha! Nagyon szép munkát végeztél drága Naomi B., de mégis lenne néhány kifogásolni valóm a kinézettel kapcsolatban. A fejléc szépnek szép, de nekem mégis olyan érzésem van, mintha a lányok egy textúrára lennének rádobva. Nekem egy kicsit olyan üres hatást is kelt, de a rajta lévő címnek a betűtípusa nagyon jó. Ezt jól eltaláltad. A háttér színe tetszik, alkalmazkodik a fejléc színéhez. A menük is tetszenek szint úgy, ahogy a welcome és a hasonló feliratú képecskék is. Jó ötletnek találom, hogy a fejezeteket számait egy külön képpel jeleníted meg a fejezetek elején. Viszont ennyi jó után azt is el kell mondanom, hogy az a szürkés-lilás szín, amit beállítottál az oldal színének nem igazán illik a blogon található többi színhez. Ezt szerintem halvány rózsaszínre kellett volna állítanod vagy fehéren hagyni, mert lehet, hogy úgy túl sok lett volna a rózsaszínből. A kurzor sem tetszik. Nem igazán értem, hogy hogyan kapcsolódik ehhez a történethez egy fejére állított kereszt. Összességében jó munkát végeztél, de azon a véleményen vagyok, hogy te ennél sokkal jobbat is kitudnál hozni magadból és ebből a design-ból is.

25/20

Történet:
Erről olyan sokat nem tudok mondani, hisz csak a prológus és az első fejezet van fent. Már a prológusban tudatosult bennem, hogy az írásmódod és a fogalmazásod is fantasztikus. Érezhető, hogy már rutinos vagy az írásban, hisz ha jól sejtem ez a történet nem egy sablon sztori lesz. Emily apjának a viselkedése felkeltette a figyelmemet úgy ahogyan a cím is. Kíváncsian várom a folytatást.

25/25


Anastasia B.

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikát!:)
    A hibákon igyekszem javítani, csak az oldal színével mindig bajban vagyok, mert rózsaszínből túl sok fehérrel túl semleges. De próbálkozom megtalálni a megfelelő színt.:)
    A dicsérő szavakat pedig köszönöm!

    Ölel,
    NaomiB.

    VálaszTörlés