2014. július 2., szerda

#Kritika 312 Addicted to you


Addicted to you (x.)

Kinézet:
  Amikor először pillantottam meg a fejléced nagyon megtetszett, de aztán mikor közelebbről is szemügyre vettem észrevettem egy hibát, ami elég nagy. Tudom, hogy nem te készítetted - sosem szerettem mások munkáit kritizálni - de ez nagyon megütötte a szemem. Minden tökéletesen van összeállítva, kivéve Selena középen, ugyanis a hajánál nagyon nem szép a kivágás, látszik a fehér háttér. Azt a készítőnek jobban el kellett volna mosnia, de ha az a hiba nem lenne akkor tökéletes lenne. A moduloknál is felfedeztem egy kisebb hibát, ami nem más mint az oldalak. Szerintem ott hosszabbra kéne állítanod a kis téglalapokat, hogy egy vonalban legyen a többi modullal. Tetszik a színek keverése, jól mutatnak együtt. A másik, amit még szerintem tehetsz, hogy szebb legyen a kinézet, az az, hogy miközben írod a részeket, átállítod a kinézetet 'sorkizárás'-ra, mivel szerintem úgy sokkal szebben mutat a szöveg. Sajnálom, ha megbántottam a személyt, aki készítette a designod, de nekem ez a véleményem.
25/15
Történet:
  Be kell vallanom jó kedvel kezdtem el olvasni a blogod és úgy is fejeztem be. Van tehetséged az íráshoz, nem tudom, hogy ez-e az első műved, de ha így van akkor a jó úton haladsz az írók iránya felé. Meglepett a történet - az anyát ki nem állhatom - kicsit unom már, hogy valahogy a lány mindig Londonban köt ki és ott valahogy belebotlik a One Direction-be, de nálad ez máshogy volt. Nem oda tervezte az útját, csak úgy jött amiért plusz pont, mert azt hiszem mára már elég blogot olvastam, ahol a csaj Londonba költözik... Nem kicsit lepett meg mikor a reptéren találkozott Louis-al, majd kiderült, hogy Bree a testvére, aztán az is, hogy Oli testvére El, hát itt kicsit összezavarodtam. Kíváncsi vagyok mi az, amin El ennyire furán viselkedett miután meglátta Oli-t Zayn-el és arra is, hogy min vesztek még régebben össze, remélem ezek a részek folyamán majd ki fognak derülni. Kíváncsi vagyok, hogy mit hozol ki a történetből, mivel engem eddig megfogott. Remélem hamar vége lesz a szünetnek és folytatni fogod a történeted, mert megéri szerintem.
  Remélem nem bántottalak meg semmivel sem. Sem téged, sem azt a személyt aki a designod készítette. Csak így tovább!
25/22
Összesen: 50/37
G.B.Evelyne

2 megjegyzés:

  1. Szia betudnád linkelni ? Nagyon kíváncsivá tettél. Szeretnék beleolvasni :)

    VálaszTörlés