2014. július 2., szerda

#Kritika 311 Story of my life


Story of my life (x)

Kinézet:
  Először is kezdem a fejléceddel. Tetszik, szépen van összeállítva, látszik, hogy ért hozzá, aki készítette. De én valamit nem így csináltam volna rajta. Szerintem nem kellett volna rá odatenni halványan a lány arcát. Nem tudom elmondani, hogy miért, de én úgy érzem, hogy nélküle jobb lenne. Így is szép, de nekem úgy jobban tetszene. A designod tetszik, szépen van összeállítva. Még mielőtt kritikát kértél volna már rátaláltam a blogodra. A trailer nagyon megfogott. Igaz Zayn nem a kedvencem, bár félre ne értsd mindenkit imádok a bandából, de nem ő a kedvencem, mégis nekifogtam elolvasni a történeted, amit nem bántam meg, de erről kicsit arrébb. Két apróbb hibát fedeztem fel a  moduloknál. Én a rendszeres olvasókat kicsit feljebb tenném az információk alá. A másik pedig, hogy készítettél külön oldalt a fejezeteknek akkor már nincs szükség a blogarchívumra. Összességében tetszik a blogod kinézete, de ha ezeken az apró hibákon változtatsz akkor tökéletes lesz.
25/20
Történet:
  Sok gondolat kavarodik most a fejemben, nem is tudom melyikkel kezdjem, de mondom,a hogy eszembe jutnak. Először mikor láttam, hogy Lou lesz az, aki örökbe fogadja Emmát, meglepődtem. Lehet, hogy van még ilyen fanfiction, ahol Lou is nagy szerepet játszik, de én még nem találkoztam ilyennel, így ez már egy plusz pont volt nálam. A másik dolog, amin nagyon meglepődtem az az, hogy itt nem Liam az, aki apáskodó és törődő, hanem Harry. Őt általában nem ilyennek állítják be, de nekem tetszik, ahogy látod őt. Ezzel is valami egyedit próbálsz alkotni és szerintem sikerülni is fog. Igaz van benne egy kis sablon rész is. Ugyanis Emma az elején makacs és utálja a fiúkat, de alig pár rész elteltével már másképpen viselkedik velük, megkedveli őket és gondolom idővel jóba is lesznek, majd szép lassan beleszeret Zayn-be, ez kivehető a történetből. De szerintem ügyesen megoldod majd, hogy legyenek benne egyedi részek is. Jól fogalmazol, tetszik a stílusod, így biztosra mondhatom, hogy sikeres lesz a blogod. Amit még nem értek, hogy amikor Emma rányitott Zaynre, akin semmi sem volt, oda miért nem tettél egy kis párbeszédet? Azt írtad, hogy a szülei látták. Én betettem volna egy kis veszekedős részt vagy inkább nem kevertem volna bele a szülőket, hogy később Zayn még szívatni tudja ezzel, de megértem a döntésed. 
25/20
  Remélem semmivel sem sértettelek meg. Csak így tovább! Sok sikert a továbbiakban is!

Összesen: 50/40

G.B.Evelyne

2 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönöm szépen a kritikát, a modulokat átrendeztem, ahogy írtad és figyelni fogok mindenre amit írtál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon szívesen írtam! Örülök, hogy segíthettem!

      Törlés