2014. július 1., kedd

#Kritika. 309 They Don't Know About Us

They Don't Know About Us

Kinézet: Mikor neki láttam a kritika írásának, akkor még nem az a fejléc volt. De ez sem tetszik. Látom, hogy te csináltad, a fejlécet, de én a helyedben rábíztam volna egy profira. Louis és a lány karaktere rosszul van ki vágva, és nem is ugyan akkorák. A cím színe és stílusa se jó. Nagyon bele olvad a háttérbe. Látom, hogy van külön oldal a szereplőknek, akkor miért van kint a modul sávban? Kérlek az utóbbiból szedd ki. A képek miatt végtelennek tűnik a blogod. Az oldalak beraknám a modul sávba. Ehhez a sablonhoz úgy passzolna. A Chapters oldalnál javítsd ki a betűsílusokat. A blog archívumot én kivenném, mivel van Chapters oldalad. Ha címet angolul írod, akkor mindig írd angolul, ne úgy, mint a legutóbbi bejegyzésben.
25/14

Történet: Hát nem is tudom, engem nem fogott meg. Láttam ennél jobban megírt történetet. Ha igényes blogot szeretnél, akkor ne érdekeljen, hogy hány órakor írod. Lehet, hogy negyed kettő volt. Bocsánat a csúnya kifejezésért; szard le és nézd át alaposan a helyesírást, vagy a betű tévesztéseket. Annak viszont örülök, hogy nem vagy elcsüggedve, hogy nem érkeznek kommentek.
25/15
50/29

Remélem nem bántottalak meg ez az én véleményem, mindenkié más és más.
Fanni 'xx'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése