2014. június 30., hétfő

#Kritika 308 The secrets of the forest

The secrets of the forest
The secrets of the forest

Kinézet .: 

Sajnálom, de azt kell, hogy mondjam nem tetszik. Ahogy a karakterek a fejléc alapra vannak illesztve, szerintem hibás, a cím sem a legszebben van felírva.  A háttér és a sablon sem a legjobb választás, Én egy egyszerű sablont választanék, egy sötétebb háttérrel. Sötétebb színeket használnék. Az oldalakat a jobb oldali modulsávba tenném, itt ismét bele kötnék a chatbe, ami lehetne simán csak átlátszó nem ilyen sárga. A blog arhívumot és a számlálót fentebb tenném és lentebb az ajánlott blogokat. Oldalt nyitnék még a kritikáidnak is és a fejezeteknek is. Sokkal jobb lenne és akkor a blog arhívumot is levehetnéd. Az oldal betűtípusát is megváltoztatnám.
Remélem meg fogadod a tanácsaimat vagy kérj segítséget akár tőlünk egy designes lánytól.

25 / 15

Történet .: 

Az elejétől kezdve érdeklődve olvastam végig. Egyszerűen nagyon tetszik, számomra van benne humor és komolyság, kíváncsiság. A történetben az események egymást követik, azok a vicces jelenetek. Sokszor húzódott mosolyra az ajkaim és szeretném, ha ez továbbra is így maradna. A részek hossza jó és helyesírási hibákat sem találtam. Egy kicsit néha hiányolom a gondolat menetet, néha nekem túl rövidek. Párbeszédből, pedig soha nincs hiány. Az évad záród valami fantasztikusra sikereset. Kíváncsian várom a folytatást!

25 / 24 

Összesen .: 50 / 39

Ez a saját véleményem, nem szerettelek volna megbántani. További sok sikert!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése