2014. június 17., kedd

#Kritika 306 Fullerton - Kételyek közt

Fullerton - Kételyek közt ( x )
Kinézet: Őszintén, nekem tetszik. Szépen elrendezett fejléc, hozzá választott háttér. És még a modulok is szépen vannak elrendezve. Bár, ha sokáig nézem a fejlécet, akkor látok hibákat. Az elsőhöz nem kell sokáig néznem. A lány, én a karakterét nem halványítottam volna el ennyire, csak éppen hogy. A másik pedig a a fejléc alapja, nagyon elüt egymástól a két oldal.
25/23

Történet: Tetszik, hogy E/3-ban írod a történetet. Kevés embernek sikerül így írnia, pedig azt mondják, hogy könnyű, én is megpróbálkoztam vele, hát nem ment, ezért inkább felhagytam vele. Tetszik, hogy van benne spanyol is. Mindig is látni, akartam, hogy milyen a spanyol betű leírva, de nem sokkal tér el a mieinktől.
25/25
50/47

További jó blogolást!
Fanni 'xx'

1 megjegyzés: