2014. május 31., szombat

#Kritika 292. Mysteries-egy város a temető fölött

Link: ( x )
Kinézet:
A fejléc gyönyörű. Látszik, hogy szépen kivan dolgozva és csak azok a dolgok vannak rajta amik a blogodra jellemzőek. A tépés az alján nekem egy kicsit furcsa, még nem találkoztam ilyen fajta tépéssel, de tetszik, Valahogy illik a fejlécedhez. A cím színe és betűtípusa is tetszik, ez is jól alkalmazkodik a fejléchez és a bloghoz is. Az egész blog kinézete szép rendezett, nem találtam benne hibát. Viszont lenne egy jó tanácsom. A moduloknál lévő képeket, amik szerintem a szereplők, berakhatnád egy külön oldalba, mert engem zavar,hogy ott oldalt vannak. Ezen kívül, semmi hibát nem találtam, nagyon szép a blogod, gratulálok

25/25

Történet:
Ami legelőször feltűnt nekem, az az, hogy a részek nagyon rövidek. Ez a történet jellege miatt van? 
A történet fantasztikus és egyedi. Még sehol nem olvastam ilyen fajta történetet. Viszont ha a részeket hosszabbra írnád, és jobban jellemeznéd a szereplőket és a környezetüket akkor élvezhetőbb lenne az egész. Sajnálom, de csak ennyit tudok most mondani.  Nagyon ügyes vagy, de ha ezeket az apró tanácsaimat megfogadod, akkor talán még jobb is lehetsz.

25/24

Anastasia B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése