2014. május 19., hétfő

#Kritika. 281 Unconditionally strong

Unconditionally strong ( x )

Design: Ashley Benson képe eléggé homályos, amit nem tudok mire vélni mivel a háttér gyűröttnek néz ki, régi módinak és a kép egyszerűen nem illik oda. Én a helyedben kicserélném egy sokkal drámaibb hangulatúra, de a legfőbb dolog, legyen a kép éles! A fejlécen a felirat tetszik a legjobban, jól eltaláltad! Amúgy a Designal semmi bajom sincs, szerintem szép, harmonikus az egész, csak a fentebb említett kis hibát javítanám ki.

Történet: Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de az első fejezettől kezdve, ez a történet 100% sablon. Millió olyan blog van ahol így futnak a szálak, és én őszintén egy kicsit beleuntam ebbe az álarcosdis dologba. Nagyon sajnálom, hogy ezt kellett mondanom, de nem tudom másképpen leírni a helyzetet. A Prológus pedig összezavaró, mit dolgozott a lány? Miért csinálta? Én a Prológust egy visszaemlékezős fejezetbe tettem volna. A fejezetekhez pedig vissza térve, szerintem túl gyorsan történnek a dolgok. Lassíts le egy kicsit, írd le a szereplő érzéseit, a cselekedeteket! Ide- oda rohangál mindenki, és ez nem jó. Összezavarod az olvasót. De ha elég kreatív vagy, olyan fordulatokat tudsz tenni a történetbe, amitől az egész sztori megváltozik. Lepd meg az olvasóidat, mert ha én kitaláltam az egészet, más is kifogja. Sok sikert!

Nagyon sajnálom, hogy szembesítenem kellett téged ezekkel a dolgokkal, de te kértél kritikát. És ne feledd, ez csak egy ember véleménye, még nagyon sok kritika írótól kérhetsz véleményt.


Sara.x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése