2014. március 27., csütörtök

#Kritika 276 Utolsó esély

Sziasztok!
Nagyon sajnálom ezt a hosszú kihagyást, de nincs időm most az oldallal sokat foglalkozni. A szünetben és persze nyáron gőz erővel fogom hozni a dolgokat, de most nehezen megy.
A kritika blog mellett ott a suli ami az időt ki tölti és a betegségem is. E mellett a blog mellett írok is több blogot is, így nehéz mindenhová el jutnom.
Igyekszem, majd el készíteni a kritikákat.
Ne feledjétek ezek az Én saját véleményeim és tanácsaim. Mindenki azt csinál a blogjával amit szeretne. Én csak tanácsot adok!

Utolsó Esély
Link .: ( x )

Kinézet .:

Nekem nagyon tetszik a fejléced, nem tudok bele kötni. A háttér és a sablon jó választás, passzolnak a fejléchez. Nagyon jó választás volt Dove Cameron-t választanod főszereplő lánynak. Kevés blogban található meg, így egyedi karakter. Én is Őt választottam a legújabb blogomba és nem bántam meg, remélem Te sem.
A modulok rendben vannak. Tetszik, hogy angolul írtad ki a címeket, oda figyelsz, hogy ez ne térjen el. Arra hívnám fel a figyelmedet, hogy egy pár dolgot még fordíts le pl .: " Ha könyv lenne " és még ehhez hasonlókat, vagy akkor a többit magyarra, mert így nem szép. Látom elég sok blogversenyre jelentkeztél, ezeknek is ajánlom angolra fordítását.
Az oldalak nem töltik ki a fejléc alatt, így szerintem nem szép. A betűtípusa sem a legjobb választás, akkor már legyen sokkal nagyobb és akkor talán ki tölti a fejléc alatt levő helyett. A másik javaslatom pedig, hogy tedd bal oldalt a " Welcome! " című bejegyzésed alá, ott jól mutatna.

25 / 20

Történet .:

Nem találkoztam még ilyen bloggal. Elolvasva a Prológust eléggé meg leptél, azt hittem, hogy egy unalmas sablon lesz, de nem. Már a prológusnál tudtam, hogy nem. Elolvasva azt az egy részt is, amit írtál elállt a szavam. Nagyon jó! A történet ötleted, fogalmazásod, helyesírásod jó, nem tudok bele kötni.
Meglepet ez a blog és egy biztos olvasni fogom. Ezek a levelek, az érzések amiket át tudtál bennük adni, a gondolatok, egyszerűen lenyűgözőek. Remélem, nem hagyod abba és meg tudom a történet végét.
Szereztél egy plusz fel iratkozót. Folytasd!

25 / 25

Összesen .: 50 / 45


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése