2014. március 8., szombat

#Kritika 269 I was just average

Link: ( x )
Kinézet: 
A fejléc nekem nagyon tetszik. A színe is tetszik és a felírta betűtípusa is. A lányt viszont szerintem nem kellett volna ennyire elhalványítani. A fejléc mérete nekem egy kicsit kicsi, lehetett volna valamivel nagyobb. A szaggatottsága is tetszik.  Más minden rendben van vele.  A blog háttere illik a fejléchez, de nekem nem tetszik, hogy mozaikos és a görgetéssel együtt mozog. Szerintem állítsd be úgy, hogy a görgetéssel ne mozogjon, maradjon a helyén vagy válassz másik hátteret. Az oldalszíne sem tetszik, szerintem jobban illene a bloghoz olyasmi szín, mint amilyen a blogé is, csak halványabba. Ezen kívül minden rendben van.

25/18

Történet:
Mikor elkezdtem olvasni arra gondoltam, hogy ahj, megint egy rosszfiú Harry-okostojás lány történet, de mikor egyre tovább jutottam a történetben egyre jobban megtetszett. Ilyent még soha nem olvastam. Nagyon tetszik. Jól fogalmazol, de lehetne rajta mit alakítani. Például jobban írd le, hogy mit érez az adott szereplő, milyenek a körülmények, mi zajlik körülötte. A helyesírásod is jó, nem találtam benne hibát.
A részek szerintem lehetnének egy kicsit hosszabbak is.
Összességében nagyon jó, nagyon tetszik a történet.
Tipp: A szöveget állítsd sorkizártra.

25/20

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése