2014. március 5., szerda

#Kritika 268 A lista

Link: ( x )

Kinézet: 
A fejléc gyönyörű, hisz Rose King készítette. Viszont a blog többi része nem igazán tetszik.  A blog hátterének a színe illik a fejléchez, de nagyon egyszerűnek néz ki. Szerintem cseréld le valami más háttérre olyanra ami nem csak egy színű.  Az oldalak színe sem tetszik, nem szép ez a kékes-szürke szín, állítsd át inkább fehérre. A modulok és a többi dolgok rendben vannak.
Ezt nem tudom, hogy ide kell e írni, de én most ide írom. Nem akarlak megbántani vagy hasonló, de, ha kritikát akarsz írni, akkor azt ne ezen az oldalon tedd, nyiss akkor egy másik kritikás blogot. Megmondom őszintén, mikor megnyitottam a blgod, és szembe találkoztam néhány kritikával, azt hittem, hogy ez egy kritikás blog. 

25/17


Történet:
Hűha, alig jutok szóhoz. Egyszerűen fantasztikus. Ahogy leírod az eseményeket, a szereplők érzéseit és ahogy a mondatokat kapcsolod egymáshoz, lenyűgöző. Olyan szinten jól fogalmazol, hogy bele tudom képzelni magam a szereplők helyébe, és igen a szemem gyakran megtelt könnyel. A fogalmazásod is lenyűgöző és az is, hogy nem találtam helyesírási hibát. A történet fantasztikus és egyben megható is. Ilyen történet még soha nem olvastam, és örülök, hogy kritikát kértél ezen a blogon, mert így találkozhattam vele.
Nagyon megtetszett a történeted és az olvasást is alig tudtam abbahagyni. Egy újabb olvasóra leltél személyemben. Gratulálok, csak így tovább!

25/25



3 megjegyzés:

  1. Drága Anastasia B.!:)
    A kinézettel kapcsolatosan én is gondolkodtam rajta, hogy fel kéne dobni. Tudnál esetleg ajánlani olyan bloggerinát, aki kitűnően ért hozzá és egyedivé tudná varázsolni a blogom?:) Előre is köszönöm, ha segítesz.
    A kritikákkal kapcsolatban, pedig rájöttem, hogy külön blog kéne, de szerencsére felkértek egy blogba társszerkesztőnek, így ez a gond megoldódott.
    A véleményed a történetemről rendesen meghatott. Idiótán vigyorogva olvastam végig kb. 2 perc alatt. Nehéz elhinnem, hogy mások számára ennyire tetszhet,amit írok.
    Köszönöm a feliratkozást és remélem a jövőben sem fogsz csalódni!:)
    Alisson

    VálaszTörlés
  2. Drága Alisson!
    Itt a blogon is vagyunk néhányan akik készítenek teljes designe-t. Evelyn, Sara és köztem választhatsz, de ha nem szeretnéd, hogy mi csináljuk akkor még ezt a blogot tudom ajánlani ( http://wlaatr.blogspot.hu/ ). Igen, én is láttam, hogy Rose egyik blogján lettél kritikaíró :)
    Örülök, hogy örömet tudtam szerezni a kritikával és tényleg csodásan írsz!
    Anastasia B.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a segítséget, már megoldottam és el is készült az új designom hála J.Samuelsnek!:)

    VálaszTörlés