2014. március 2., vasárnap

#Kritika 266 My revenge

Ne feledjétek, ez csak az ÉN véleményem, nincs szándékomban senkit sem megbántani!
Link: ( x )
Kinézet: 
A fejléc nekem egyáltalán nem tetszik, sajnálom. Nagyon üresnek tűnik az egész, a textúra nem éppen a legelőnyösebb ehhez a fejléchez. Azt se értem, hogy a férfi alak miért olyan nagy és a lány miért olyan kicsi? És miért van a lány és a nagy férfialak mellett még pluszba 2 férfi? Ráadásul mind a kettő ugyanaz. Szerintem ezek feleslegesek oda. A cím betűtípusa szép, de a fejléc színe nem passzol a blogon lévő többi dologhoz. Szebb lenne.
A blog háttere nekem  egy textúrához hasonlít. Ezt cseréld le valami olyan háttérre ami nem mozaikos, mert az elcsúfítja az összhatást.
A moduloknál minden rendben van, de az oldalak és a bejegyzések címének a színét én nem értem. valószínűleg felakartad dobni ezt a fekete színt. A vörös/piros szép a feketével, de ezt a színt belevihetted volna a fejlécbe is és akkor már jobban passzolt volna a blogra. Vagy a moduloknak a címének a színét is átállíthatod pirosra/vörösre, úgy is jól fog kinézni. A lényeg ebben az, hogy kevés a piros/vörös szín és így hiányérzetet kelt az emberben.
A sablont majdnem elfelejtettem megemlíteni. Nekem valahogy nem tetszik ez a sablon. Én az egyszerű sablont előnyben részesítem, mert abból több mindent ki lehet hozni. Ajánlom neked is azt a sablont.

25/15

Történet:
A prológus elég rövidke, de nagyon jó. Tetszik, hogy nem mondtál el mindent rögtön a legelején és ettől olyan titokzatosnak tűnik. Egyedi történet, és annak külön örülök, hogy nem egy fan fiction. Csak azt tudom mondani, hogy egy nagyon jó történetnek vagy a birtokában.
Az írásod is nagyon jó, vannak benne leíró részek és párbeszédek is. Helyesírási hibát nem találtam.
Gratulálok, így tovább.

25/25

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm és próbálom észben tartani a hibáimat.
    Amúgy ironikus, de épp tegnap cseréltem le a hátteret és a fejlécet is^^ Véleményem szerint most jobban sikerült.
    De még egyszer köszönöm^^

    VálaszTörlés