2014. február 26., szerda

#Kritika 264 Csillagok sorozata

Ne feledjétek, ez csak az ÉN véleményem, nincs szándékomban senkit sem megbántani!

Csillagok sorozata

Kinézet:
Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de a kinézeted nem éppen a legszebb. Rossz sablont választottál, helyette állítsd be az egyszerű sablon, azok közül is az elsőt. A háttér borzalmas. Szerintem egyáltalán nem illik egy blogra se ez a háttér.Keress másik hátteret (vagy ha akarod én is hozhatok) ami egyszerűbb és nem ilyen rikító színű. A bejegyzések címének a színe az passzol ehhez a háttérhez, de a betűtípusa nem a legmegfelelőbb. Lehetett volna kicsit eltérőbb a megszokottól, ami nem ilyen szokványos/megszokott. A modulok színe is passzol a háttérhez, de a betűtípusára is csak azt tudom mondani mint a bejegyzések címeire. Változtasd meg valami feltűnőbbre, nem szokványosra. Miért van a történet ismertetője a blog legeslegalján? Nem hiszem, hogy az lesz az olvasók első gondolata, hogy megnézik mi van a blog legalján. Ezt rakd az oldal sávba, ott sokkal praktikusabb, és helyette azt a modult tedd oda le, amelyik rólad szól (oldal sávban a legelsőt). Van egy olyan modul is, hogy saját blog lista. Hm, kétlem, hogy ezalatt a címszó alatt arra gondoltál volna, hogy a Te blogjaid, de ha ezek a blogok nem a tieid, akkor azt írd ki, hogy Cserék. Chat ablak és rendszeres olvasók modul sincs. Ez egy nagy hiba mert alapvetőleg ezek a blog egyik legfontosabb részei. Oldalak sincsenek, ami szintén nem jó. Ide ki tudnád rakni a szereplőket..stb, szóval ajánlom figyelmedbe. 
Ami a blog legtetején van, az a villogó lila valami, nem értem, hogy miért van ott. Felmerült bennem az a kérdés, hogy ez helyettesíti a fejlécet? Ha igen, de ha nem, akkor is szedd le onnan mert nagyon csúnyán néz ki így egy blogon. Ráadásul ez nem is odavaló, ha jól tudom ez egy telefonos háttérkép vagy valami ilyesmi. Szerintem szerezz be (nem úgy értem, hogy lopj hanem csinálj/csináltass) egy fejlécet.
Egy jó tanács: Csinálj te magad, vagy kérj meg egy profit, hogy készítsen neked új designe-t (természetesen fejléccel). Nálunk is rendelhetsz ha akarsz.

25/10

Történet:
A bevezetőnek (Nem prológus mert az nem így néz ki) azt a címet adtad, hogy nehéz kezdetek. Nos, mikor a blog archívumban elkezdtem keresni a prológust és megláttam ezt a címet akkor azt hittem, hogy ez arról szól, hogy miért volt nehéz elkezdened ennek a történetnek az írását, de ez egyáltalán nem erről szól. Mikor elolvastam ez első sort, már akkor tudtam, hogy a történet (vagy ha az nem is, de az írásod) sablon szerű, és még kezdő író írja. Hogy ez mit is takar? Azt, hogy rengeteg olyan blogon, amit akkor a szárnyát bontogató író ír, a ,,prológust" úgy kezdik el mint te: Nevem..., ...-ból jöttem, kutyám, macskám stb... Aztán így ömlesztve írnak még pár dolgot. Nos, ezt az ömlesztett írás ,,fajtát" nálad is megtaláltam. Mindent folytatólogosan, új sor kezdése nélkül írsz. Ha lezársz egy gondolat menetet utána KEZDJ ÚJ SORT, mert így nagyon kusza. Ha lezársz egy mondatot egy írás jellel, és utána egy új mondatot akarsz kezdeni akkor tegyél ki elé egy szóközt és utána kezd el írni Nagy betűvel a mondatot. Azért írom, hogy nagy betűvel kezd a mondatot, mert volt egy rész, amiben szinte mindegyik mondatot kis betűvel kezdtél. A vesszők után is szóköz kell, és a szereplők neveinek az írására is figyelj oda.
A történet nekem kicsit hihetetlenül és kiszámíthatóan kezdődik. Van egy 14 éves lány aki már énekes, egy Nem yorki versenyt is megnyert és már híres, és véletlenül egy klipp forgatáson találkozik nagy ellenségével aki később a szerelme is lesz. Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de sablonosnak látom a történeted, pont ezek miatt a kiszámítható dolgok miatt. Ha mondjuk bele vinnél olyan dolgokat/eseményeket is amiket nem találunk meg mindennap ezer blogon, akkor talán a véleménye is megváltozna.

25/10


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése