2014. február 26., szerda

#Kritika 263 Angyali sugallat

Sziasztok! Ismét sikerült  egy kritikát elkészítenem. A többit is megpróbálom minél hamarabb elkészíteni. Amint oldalt már láthattátok, a kritika kérés egy kis ideig szünetel, szóval NE rendeljetek, mert nem vesszük őket figyelembe! A héten még jelentkezem, legyetek jók vagy rosszak :D

Link: ( x )
Kinézet:
A kinézettel kapcsolatban kettős érzéseim vannak. Először is kezdem a jóval.  A fejléc igazán szépre sikeredett (tudom h nem te csináltad hanem rendelted), a lányok szépen ki vannak vágva és a cím is olvasható. Viszont az az angyalszárnyas lány nekem olyan mintha kicsit el lenne torzul. Akkor most következzen a rossz. Ha jól tudom (már pedig jól tudom) a sablontervezőből választottad ki ezt a hátteret a blognak. Szerintem ezt cseréld le valami hasonló színűre de másmilyenre. Az interneten rengeteg ilyen színű blog háttér van fent, de ha akarod hozhatok én is. Magának a lapnak a fehérsége sem tetszik ez is lehetne valami világos rózsaszínű vagy hasonló. A blog alapjában véve rózsaszín, akkor miért kék a szöveg színe? Ez a szín egyáltalán nem illik a blog többi részéhez, ha nem akarod, hogy minden rózsaszín legyen a blogodon akkor a szöveg színe lehetne mondjuk fekete. Az oldalakat én az oldalsávba tenném, a modulok címének színét is megváltoztatnám feketére/rózsaszínesre. A modulok között lévő elválasztó vonalat levenném onnan és beraknék egyet a szöveg és az oldalsáv közé. A chat színe borzalma. Nem kellett volna színessé raknod ott belül.
Rosszul látom, vagy tényleg nincs rendszeres olvasók modul kirakva a blogodra. Ha tényleg nincs akkor feltétlenül rakd ki!

25/14

Történet:
Bevallom, mikor megnyitottam a blogod, azt hittem, hogy újra egy sablon angyalos sztori. Nos ez a véleményem már azután megváltozott miután megnéztem a tarilert (ami fantasztikus), persze jó irányba. Nagyon tetszik a történeted, és az, hogy nem az a tipikus angyalos blog, amiben van egy angyal  és az megvédi az embereket. Ebben démonok is vannak, sőt démon-angyal szerelem ami kimondottan tetszik nekem.
Szépen fogalmazol, a részek elég terjedelmesek amikben leíró részek is vannak. Helyesírási hibáid nem nagyon vannak.
Semmi hibát nem találtam benne, és csak gratulálni tudok hozzá.
Sok sikert a bloghoz!

25/25




2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikát :) Majd megpróbálok változtatni a design-en, bár bevallom, ebben nem vagyok valami jó, szóval, amint fel is ajánlottad, tudnál majd hozni blogháttereket??? Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen, persze hozni fogok a hétvégén :)

    VálaszTörlés