2014. február 22., szombat

#Kritika 258 A régész

Ne feledjétek ez csak az én véleményem nincs szándékomban senkit sem megbántani!
Link: ( x )

Kinézet:
A fejléc nekem egy kicsit furcsa. Az alapja jó, de a rajta lévő textúra(ha az) nekem nem tetszik. Azok a vonalak amik a lánynál össze érnek elcsúnyítják a fejlécet. A címének a betűtípusa sem tetszik, lehetett volna valami olyan betűtípust választani amiben a betűk jól kiolvashatók. A blog háttere kicsit elkülönül a fejléctől, de tetszik. A lap színe a fejléchez igazodik, viszont a rajta lévő betűk színe már a blog hátteréhez. Ezt jól megoldottad.  A bejegyzések címét állítsd nagyobb méretre, mert ez nagyon kicsi (szinte kisebb mint a szöveg betűmérete). A modulok elején van egy könyvborító szerűség. Az igaz, hogy a régészek használják a térképeket, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy ezen a képen a lány csak rá lett rakva egy térképre és el lett homályosítva. A modulok címének a betűméretét is 1 vagy 2 mérettel nagyobbra venném. A Chat nekem nem tetszik. Rakhattál volna rá elválasztó vonalat/keretet is és a hátterét nem kellett volna sötét lilára állítanod. A mérete sem épp a legmegfelelőbb, túl nagy, állítsd kisebbre.

25/19

Történet:
Mivel még csak a prológus van fent, ezért csak arról tudok véleményt mondani.
Azt meg kell hagyni, hogy ez nem egy minden napi történet, de a furcsa írásmódodtól el veszik a blog egyedisége. 
Az írásmódod nagyon kusza, azt tükrözi mintha kapkodnál vagy sietnél. Gyakran volt, hogy elkezdtél írni egy gondolatmenetet aztán új bekezdés nélkül folytattad egy másikkal. A fogalmazásod nekem egy kicsit unalmasnak, elcsépeltnek tűnik. Hogy miért? Azért mert a történetben a Nemzeti Múzeum pont egy olyan pályázatot ír ki ami jól jön a lánynak, ő beadja az önéletrajzát és csodák csodájára be is hívják. A prológus elejéről ki is derül, hogy ez a lány fogja megnyerni a pályázatot. Szerintem alakíthattad volna úgy is ezeket a szálakat, hogy a lány nem rögtön a suli után megy az első régészeti útjára, hanem előtte még kap vissza utasításokat is. Így talán érdekesebb lett volna.

25/16
jó tanács: Mikor lezársz egy gondolat menetet utána kezdj egy új sort/bekezdést és ott kezd el írni a következőt!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése