2014. február 14., péntek

#Kritika 253 The real dr. House

Link: ( x )
Kinézet:
A designe-t tudom, hogy nem te készítetted, de szólnék róla néhány szót. A fejléc szép, de szerintem a háttérbe nem Csak lányokat kellett volna rakni, hanem mondjuk valami orvosos cuccot is. A háttér egyszerű viszont szép. Szinte minden passzol mindenhez, kivétel a bejegyzések színe. Ez kicsit elüt a blogon található többi színtől, szerintem szürkében jobban nézne ki. A modulokkal minden rendben minden passzol mindenhez, de én innen hiányolom a Chat ablakot.
Mikor megnyitottam a blogot, nekem szemet szúrt az, hogy a bejegyzés címében a Chapter úgy van írva, hogy Chapitre. Javíts ki ha tévedtem, és ez jól van írva latinul. 

25/20

Történet:
Hűha! Egyszerűen fantasztikusan írsz. Örülök, hogy nem fan fiction-t írsz, hanem egy eredeti történetet. Nagyon tetszik ahogy fogalmazol és ahogy a mondatokat kapcsold egymáshoz. Helyesírási hibát sem találtam. A részek hossza elég hosszú, kevés blogon látni ilyen nagy terjedelmű részeket amik ráadásul Jók is. Tetszik, hogy a történet nem csak párbeszédekből áll, hanem van benne sok leíró és elbeszélő rész is. Az is nagyon jó, minden részt idézettel indítasz. Mást nem nagyon tudok mondani, mert úgy tűnik hogy a blogod tökéletes. Örülök, hogy egy ilyen egyedi történetről írhattam kritikát. 
További sok sikert a bloghoz!

25/25


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése