2014. február 13., csütörtök

#Kritika 251 Washington még várhat.

Washington még várhat. ( x )
Design: A fejléc egyszerű, mégis gyönyörű. Nem tudok semmilyen negatív dolgot mondani, ahogy a kinézetről sem! A színek megnyugtatóak, az elrendezés, fogalmazás is jó. Látszik, hogy foglalkozol vele! Tetszik, hogy a bejegyzéseknél, nem teszed be az első képet, amit megláttál és lementettél, hanem próbálod a történethez igazítani, ami sikerült is! Egyszerűen nem tudod milyen jó érzés, egy olyan történetet olvasni, ahol az írónak van stílusa, és nem tesz be, olyan szetteket, ami kiborítja az embert. Csak így tovább!

Történet: A cím figyelemfelkeltő, a fogalmazásod tökéletes.. Lenyűgöz ez a blog! A történet egyedi, egyáltalán nem unalmas. Ezek az apró kis fordulatok, amiket beleteszel - igaz még csak 1. fejezet van fent - izgalmassá teszik az egész történetet. Nagyon jó irányba haladsz vele, és mivel ez nem egy Fanfiction, még különlegesebb az egész! Ezt a blogot csak ajánlani tudom, mindenkinek! 



Sara.x

1 megjegyzés:

  1. Kedves Sara!

    Hálás vagyok, hogy megírtad a véleményedet a blogomról és rettentően örülök, hogy ennyire tetszik is. :) Eleinte féltem attól, hogy milyen is lesz, ha belekezdek ebbe a történetbe, de aztán úgy döntöttem, hogy ha nem sikerül maximum abbahagyom. Mikor kitaláltam a történetet legfőbb szempontom az volt, hogy valami újat és egyedit hozzak a blogos világba. Úgy tűnik, sikerült elérem a célomat. Még egyszer nagyon szépen köszönöm, hogy leírtad a véleményed és hálás vagyok a kedves szavakért is. <3
    Ölel, Ellie Roberts.

    VálaszTörlés