2014. február 10., hétfő

#Kritika 250 Happy end, but not in my lifetime.

Sziasztok!
Meg is hoztam a következő kritikát.
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 

Happy end, but not in my lifetime.
Link .: Happy end, but not in my lifetime.


Kinézet .:

A fejlécedet sokáig néztem és nem tudtam eldönteni, hogy tetszik - e vagy nem, aztán végül döntöttem a hibák alapján. Nem tetszik ahogy Oli és a lány van, míg a másik oldalt a fiúk. Én a helyedben új fejlécet készítenék vagy rendelnék. A háttérrel és a sablonnal semmi problémám nincs. Tetszenek a rendezett képek.
De ahogy olvasom a kinézeten segítségetekre voltak.
Azt tudnám még tanácsolni, hogy csináljatok cseréket más blogokkal, így majd egyre többen nézik meg a blogotokat.

25 / 25

Történet .: 

 Látom ketten írjátok a blogot.
Sokak szerint a ByTheWay a magyar One Direction, szerintem nincs így, egy kicsit hasonlítanak még sem Ők. Amióta a fiúk szerepeltek a tv-ben és az X- Faktoran, azóta lett ez elterjedt, hogy írjunk velük fanfictionokat. Megmondom őszintén, hogy Én is írok egy ilyet, ezzel pedig elvándoroltam az Én igazi szakterületemtől. Vannak olyan történetek amik laposak és nagyon kezdők írják, de ez nem az. Ez a történet egyedi, ilyet még nem olvastam. Mivel szeretem a fiúkat és tudom, hogy vannak fanfictionok, így Én is keresni szoktam őket, de ilyennel még nem találkoztam.  A történetet el olvastam és egyszerűen magával ragadott. A címben szerintem külön kellene írnod a lifetime - ot , vagyis így life time. Szerintem a végére nem kellene a pont, vagy ne tegyél jelet a végére vagy legyen az felkiáltó jel ( ! ).
 A részek egy kicsit rövidek, de tömörek. A helyesírással nincs baj, ahogy a fogalmazással sincs. Aki olvassa az bele tudja magát képzelni ebbe a történetbe, mintha Ő maga lenne a szereplő akit olvas.
Nagyon várom, hogy a történetből pontosan mit is fogtok ki hozni. Tetszik, hogy a nő gonosz, míg a lányok semmit nem tettek még is bűntetti Őket. Olivérre azt tudnám mondani, hogy első látásra bele szeretett a lányba. Ahogy olvastam van barátnője, de ha minden igaz, akkor azzal hamarosan szakítani fog.
Nagyon várom a folytatást, plusz egy olvasóval gyarapodott a blog. További sok sikert!

25 / 22

Összesen .: 50 / 47


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése