2014. február 10., hétfő

#Kritika 249 Royals

Halihó!
Meg is hoztam a második kritikámat a héten. Igyekszem mindenkiét elkészíteni, hamar.
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!  

Royals
Link .: Royals

Kinézet .: 

Meg kell, hogy mondjam ez a fejléc sokkal jobban tetszik, mint az előző. Amikor utoljára jártam a blogodon akkor más volt a háttér és ahogy már említettem a fejléc is. El kell, hogy mondjam ez jobban tetszik, mint akkor. A fejléc, sablon és háttér passzol egymáshoz.
A modulokba nem tudok bele kötni, minden ott van ahol lennie kell.
Igazából semmibe nem tudok belekötni, mert valószínűleg én is így csináltam volna.

25 / 25

Történet .:

Én nagyon imádom a blogjaidat, így ezzel sincs  másképp. Egy kicsit meg leptél, hogy most nem One Directionosat indítottál, hisz olyan már van kettő Zaynel a főszerepben.Ezzel bizonyítani tudod azt, hogy Te bármit képes vagy megírni.
Igaz, hogy még csak 6.fejezet van fent, de Én imádom és mindig várom a folytatást. A prológus titokzatos volt, ami rád vall. Őszintén, Te mindig úgy írsz, hogy abból lehet majd valamire következtetni csak azt az olvasó nem tudja, Te pedig pontosan tudod.
El olvasva újból a részeket azt tudom mondani, hogy még számtalan meglepetést tartogatsz a történetben. A részek nekem egy kicsit rövidek, de tömörek és lényegesek. Nem sablonos a történet az is biztos. A helyesírásodban sem találtam hibát.
Karaktereket érdekesen választottál, kevésszer találkozok ezekkel az emberekkel blogokban, ami egy részt jó, míg másrészt rossz. Jó, mert ebből is látszik, hogy  egyedi blogod van Mia.
Nagyon várom a folytatást. További sok sikert a bloghoz.

25 / 25

Összesen .: 50 / 50


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése