2014. február 14., péntek

#Kritika 252 Harry vs. Niall

Sziasztok! Nem rég értem haza a suliból és úgy gondoltam, hogy elkészítem ezt a kritikát amit  már régóta írok. Ma még lehet, hogy jelentkezem. Még mindig lehet rendelni mindenkitől bármit. NE feledjétek ez csak az ÉN véleményem, és nem szándékozok ezzel megbántani senkit.
Link: ( x )
Kinézet:
Remélem nem haragszol meg, ha a kinézetről nem írok véleményt, hisz csodás szerkesztőtársam Cassie D. készítette.De annyit mondok, hogy szuper lett.

Történet:
Nem is tudom hogy kezdjem. miután elolvastam az első fejezetet, több érzés is úrrá lett rajtam. Nem is tudom minek nevezhetném, talán kisebbségi komplexusnak, de ez se a legmegfelelőbb szó rá. Kicsit frusztrált az, hogy a kevésbé ,,menő" emberekről úgy írtál, mintha ők az embercsoportok legalja lennének. Egyáltalán nem tetszett, hogy gyíkarcoknak nevezted őket. Lehet, hogy nem vagyok egyedül ezzel a véleménnyel, de ha igen én akkor is így érzem. Az írásod jó, helyesírási hibát se nagyon találtam, viszont a történettel van egy kis gondom. Nekem sablonosnak tűnik, főleg az, hogy lány úgy ismerkedik meg Niall-el, hogy az fejbe vágja az ajtóval. és után már rögtön jegyet is ad neki bocsánat képen. Az is sablonos, mikor a csaj elmegy a koncertre, bemegy a fiúk öltözőjébe és Simon felajánlja neki, hogy tartson a fiúkkal a turnén és tanítsa őket táncolni.(Ez a történet az első részeiben van) A történetből ki lehetne hozni teljesen egyedit is, de ehhez el kell engedned a fantáziádat. Vonatkoztass el azoktól a blogoktól amiket olvastál és vigyél bele olyan szálakat amik egyediek és te találtad ki őket.
Nekem zavaró, hogy a párbeszédeket félkövér stílusban írod. Ha ugyanúgy írod mint a többit, akkor is simán látni, hogy az egy párbeszéd mert ott van előtte a gondolatjel. A gondolat jelről szólva, mikor elkezdesz egy párbeszédet nem raksz utána szóközt, pedig kell. Viszont ha a párbeszédbe beleraksz egy olyant, hogy mondta vagy valami és utána folytatod a szereplő megszólalását, ott, a gondolatjel mögött és előtt már raksz szóközt. Ez miért van? Itt egy példa, hogy lásd én mire gondolok.

Te írtad:
-Szóval, Niall! – szólalt meg Louis, mikor lenyelte a szájában lévő falatot. – Több mint tíz percbe tellett szólni Carly-nak, hogy itt a vacsora? – cikázott Lou tekintete közöttünk.
Kijavítva:

- Szóval, Niall! - szólalt meg Louis, mikor lenyelte a szájában lévő falatot - Több mint tíz percbe tellet szólni Carly-nak, hogy itt a vacsora? - cikázott Lou tekintete közöttünk.


Több hibát nem találtam. További sok sikert kívánok a bloghoz!

25/15



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése