2014. január 26., vasárnap

#Kritika 240 Little Me And Little You [ Zayn Malik fanfiction ]

 Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 

Little Me And Little You [ Zayn Malik fanfiction]
Link .: Little Me And Little You [ Zayn Malik fanfiction ]

Kinézet .:

Nagyon tetszik az új kinézeted, talán jobban, mint az előző, sőt biztos.  A fejléced nagyon szép és nagyon passzol a sablonhoz és a háttérhez is. Tetszik, hogy ennyire figyelsz a részletekre.
A sablonod jó választás, illetve a színe is, nem olvad egybe a háttérrel, viszont mind a kettő barna, csak más árnyalatban.
A modulokban nem találtam hibát, jól van el rendezve. Talán a blog arhívumot tenném egy kicsit fentebb.
Látom vannak cseréid, de még szerintem kérhetnél pár oldaltól és így is jobban  fogod reklámozni a blogodat.

25 / 24

Történet .: 

A Prológus óta olvasom a blogot és nagyon imádom. Imádok Zaynről szóló fanfictionokat olvasni, de kevés olyat találok ami tényleg jó és a Tiéd nagyon jó.
Jól fogalmazol és helyesírási hibáid sincsenek. A részek hossza nekem egy kicsit rövid, de még is lényegesek és tömörek.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mik lesznek még a történetben. Hisz azt tudjuk, hogy régen Zayn és Corinne jóban voltak és ha jól olvastam legjobb barátok, majd ez megváltozott, de egy picit rejtélyes nekem, hogy miért is. Tudjuk, hogy Harry és Corinne jártak abban az időben, mikor nem voltak jóban Zaynel és Harry most is rá hajtott.
Nagyon érdekel, hogy mi lesz ebből a csókból az utolsó részben és mi lesz a buliban.
Azt is tudjuk, hogy Zayn szerelemes belé, elég rég óta. Nekem úgy jött le, hogy mióta a kamasz korba léptek, Ő már akkor is szerette, majd Corinnek el költöztek. Zaynie egy ideig járt Perrievel, de már csak jó barátok és tetszik, hogy Perrie nem utálatos, hanem szurkol azért, hogy össze jöjjenek.
Liam és Perrie kapcsolata elég közeli, így szerintem össze hozhatnád majd Őket, de ezt csak te tudhatod.
Nagyon várom a részeket, nem tudok többet mondani. Kérdéseim vannak, de azokra úgy is csak a részekből kapnék választ.

25 / 25

Összesen .: 50 / 49

Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése