2014. január 20., hétfő

#Kritika 236 This is your life

Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 

This is your life
Link .: This is your life

Kinézet .:

A fejléc nekem nem tetszik. Túl zsúfolt és a cím sem a legszebben van rá írva a fejlécre. Szerintem le kellene cserélned, nem muszáj az összes szereplőnek rajta lennie, csak a két főszereplőnek kell rajta lennie.
A hátteret le cserélném, mert ez borzalmas. A sablont is le cserélném, az " Egyszerű sablonból a harmadikat választanám ". A szöveget amit eddig írtál, az - az a betűtípust és a betűk méretét át állítanám. A betűtípus lehetne Arial, míg a betűméret kettővel vagy hárommal kisebb. A részek címe is lehetne kisebb méretű.
Az ösz oldal hosszot 960 px-re állítanám majd.
A zenelejátszót nekem nem is mutatja rendesen, szerintem azt ki is vehetnéd és inkább tegyél be egy csillagkurzort, sokkal jobban mutatna.
A jobb oldali modulokba csinálnék oldalakat .: ' Főoldal, Szereplők, Díjak és Kritikák ' címekkel. Aztán lehetne az oldalmegjelenítések, rendszeres olvasók, Blogarhívum és chat, majd cserék és végül az író profilja.
Nagyon sok a hiba és remélem meg fogadod őket és változtatsz a kinézeten.

25 / 12

Történet .:

A történet nekem nem tetszik. Nagyon zavaros, pedig még csak két rész van fent. Hiányolom a prológust és zavaró, hogy  ilyen nagy a betűk mérete, de ezt már említettem.
Észre vettem, hogy mintha egy kicsit köze lenne a Violetta című Disney sorozathoz. Nos, ha valami hasonlót szeretnél a sorozat által írni, akkor használd úgy a szerepelőket és a neveket, mint ahogy az a sorozatban is van. Ezzel a szereplőkarakterekkel és nevekkel csak össze tudod zavarni az embert.
Figyelj jobban a fogalmazásra és a helyesírásra is.

25 / 10

Összesen .: 50 / 22

Réka S. :)

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nem értem a problémàdat, ha nem birod a kritikàt, akkor ne kérj. Megnéztem a blogot és attòl egy kicsit vàltoztattàl rajta. Ne illes minket ilyen jelzôvel, mert csak Én irtam, a többieknek nincs köze hozzà. Ha valakit szidni akarsz akkor az legyek csak Én.

      Üdv, Réka S. ;)

      Törlés