2014. január 20., hétfő

#Kritika 235 The Secret

Sziasztok!
Szörnyen sajnálom, hogy nem jelentkeztem egy ideje, de nem volt időm és a gép is rosszalkodott. Most viszont van, ugyan is itthon tengetem a napjaimat a betegségem miatt.
Bocsánatot kérek mindenkitől, de legfőképpen azoktól akik kritikákat várnak tőlem, ma mind kettőt el készítem. Így itt is az első.
Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 

The Secret
Link .: The Secret

 Kinézet .:

Nekem nagyon tetszik az egész designed. Összhangban vannak a színek, ami mindig csak jót sejtet. Imádom a fejlécedet, gyönyörű.
A modulokban annyi hibát találtam, hogy a chatet fentebb tenném, nekem egy kicsit lent van.
Nem igazán tudok mást mondani, ugyan is nincs mibe bele kötnöm.

25 / 24

Történet .:

Igazából már rég óta követem a történetet, mondhatjuk, hogy a harmadik résztől, de soha nem jutottam el oda, hogy fel iratkozzak, most viszont végre fel iratkoztam.
A történet nagyon jó, de látszik, hogy a BSE klipje ihlete a történetet. Amikor ez a klip megjelent, akkor észre vettem, hogy nagyon sokan kezdtek el ilyen blogokat alkotni, amik őszintén még így is túl sablonosak voltak. Ugyan arról írtak csak egy kicsit másképp, de nem minden író egyforma. Van aki tud írni és van aki csak azért szeretne írni, mert menő vagy azt az embert sokan szeretik.
Te a tud írni kategóriába tartozol. Nagyon jól fogalmazol és írsz, helyesírási hibákat sem nagyon találtam. 
Nagyon sajnálom, hogy ebben az évben még nem hoztál részt, pedig már nagyon érdekel a folytatás. Kérlek siess vele !
Nagyon érdekel mik lesznek még, vagy hány részt tervezel, happy vagy szomorú lesz a vége ?

25 / 25

Összesen .: 50 / 49

Réka S. :)

2 megjegyzés: