2014. január 12., vasárnap

#Kritika 232 Story of my life

Sziasztok!
Itt egy újabb kritika. Ezek csak az én véleményeim, mindenki azt kezd a blogjával, amit csak szeretne.

http://storyofmylife-smile.blogspot.hu/

Kinézet:
  A fejléced, amint megláttam rögtön megtetszett. Egyszerű, de mégis szép. Bár én a címét más betűtípussal írtam volna, de így is jól mutat. Más valamibe nem tudok belekötni. A blogod designja összhangban van.

25/24
Történet:
  A prológusodból már rájöttem, hogy nem a legvidámabb a történet, de nekem tetszik. Már értem, hogy miért kapta ezt a címet. Sajnálom, hogy Lena rákos és, hogy alig egy hónapja van hátra, de az is lehetséges, hogy találsz valalmilyen megoldást, hogy ne legyen szomorú a vége, vagyis én ebben bízom. Tetszik, hogy a részek nagy rész arról szól, hogy visszaemlékezik a megismerkedésük napjára. Amire viszont figyelj azok a szóközök és van, hogy néha lehagysz egy betűt vagy másat teszel, ezeket úgy tudod elkerülni, hogyha elolvasod a részed párszor, mielőtt felteszed. Sok sikert a továbbiakban.

25/20

Összesen: 50/44
G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése