2014. január 3., péntek

#Kritika 224 Darkness

Link: Darkness

Kinézet:
Nekem tetszik, minden összhangban van és illik ez a sötét szürke szín a blog címéhez is. A fejlécen viszont sokat gondolkoztam. Egyik része tetszik, másik része viszont nem. A lány és Niall kicsit furcsán vannak odahelyezve. Niall látszódó karja homályos és az sem a legelőnyösebb, hogy pont egy olyan képet választottál ahol Niall árnyékban van. Szerintem válassz más képeket róluk és azokat rakd fel a fejlécre. Ezen kívül minden tetszik. Amit hiányoltam, az a Chat modul volt. Szerintem rakd ki mert akkor úgy jobban eltudnak érni ott téged az olvasóid vagy más is.

23/25

Történet:
Tetszik a történet is, szépen fogalmazol és érdekes a történet is. Figyelj oda, hogy értelmesen fogalmazd meg a mondatokat. Ha meg írtad a részeket utána olvas vissza, és így te magad is rá tudsz találni a hibákra. Több mindent nem tudok mondani mert még csak a prológus és az első rész van fent. További sok sikert a bloghoz!

22/25

Anastasia B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése