2014. január 3., péntek

# Kritika 220 / Sisters./ Love is a game meant for two. Only for two.

Halihó, ismételten kritika, amit még mindig kérhettek bárkitől.
Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 


/Sisters./ Love is a game meant for two. Only for two.
Link .: / Sisters./ Love is a game meant for two. Only for two.

Kinézet .:

A fejléced iszonyatosan tetszik, nem tudok rá mást mondani, minthogy gyönyörű. A fejlécedhez passzol a sablon és a háttér is. A modulokban hiába keresem a hibát nem találom, Én is ugyan így raktam volna őket sorba. 


25 / 25

Történet .:

Az elejétől olvasom a történetet és nagyon tetszik. A másik blogodat is olvasom és ha össze hasonlítom a kettőt, akkor mindig ugyan oda lyukadok ki ég és föld a kettő. Na, de most nem a Liames blogról kell beszélnem, hanem erről. Az elején, ahogy bele olvastam nagyon megtetszett azóta is nyomon követem. Jól fogalmazol, alig találtam pár gépelési hibát, viszont helyesírásit nem. A részek hossza szerintem megfelelő. Alaposan kifejted a gondolatokat, ami szintén fontos. 
A blog címére még teszek egy aprócska meg jegyzést, szerintem túl hosszú.


25 / 23

Összesen .: 50 / 48


Réka S. :)

1 megjegyzés: