2013. december 4., szerda

#Kritika özön 177 - 178 - 179

Sziasztok!
Ebben a be jegyzéseben több kritikával jelentkezek. Nagyon sietek a többiek kritikáját is el készíteni, de úgy csinálom, ahogy az időm engedni.
 Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 



Impossible Love
Impossible Love

Kinézet .:

A fejléc első látásra el nyerte a tetszésemet. Nem túl csicsás, de nem is olyan egyszerű. Tetszik, hogy a főszereplők kaptak helyet rajta. Viszont lehetett volna egy kicsit világosabb is, hogy jobban illjen a háttérhez, amivel egyébként semmi bajom sincs. A sablon választásod viszont zavar, nem pont ezt a sablont választottam volna, szeretem ajánlani az " egyszerű " sablont.  A modulokba nem tudok bele kötni és nem is szeretnék. Minden meg van ami szerintem egy blogban kell, hogy legyen.

25 / 22

Történet .:

Őszinte leszek el olvastam az utolsó részeket és nem tudtam meg állni, hogy el ne olvassam az elejétől. Nagyon ötletes a történeted, fantasztikus ahogy a szálakat vezeted. Nagyon jó történet, tehetséges vagy. Nagyon csodálom az olyanokat akik ilyen remek ötletekkel, történetekkel állnak elő. Jók a szereplők karakterei, szerintem fontos hogy a ki választott lány illjen a fiúhoz, ami nálad meg van. A karakterek személyisége is jó. A fogalmazásodban és a helyesírásodban sem találtam hibát.

25 / 25

Összesen .: 50 / 47



Tomlinson Family
Tomlinson Family

Kinézet .:

Az egész blog külseje karácsonyi hangulatban van, ami egy részt jó más részt viszont zavaró. Oké, értem jön az ünnep, de a blogot miért kell ahhoz alakítani ?!
A fejléc egyébként nagyon tetszik, nem tudok mást mondani róla. A háttér illik a fejléchez és ugye a karácsonyi hangulathoz is. Sablont én másikat választanék, mert szerintem ez nem a megfelelő. A modulokba sem tudok bele kötni.  Minden meg van, ami egy bloghoz kell.

25 / 20

Történet .:

Ahogy el kezdtem olvasni magával ragadott. Nagyon sajnálom, hogy még csak ennyi rész van fent, mert szívesen olvastam volna tovább is. Nagyon jó a történet, a fogalmazásod és a helyesírásod is. Jók a karakterek személyiségeik, a cím is lényegre törő. Nagyon jó a fantáziád, jók az ötletek, csak így tovább! Várom a következő részt és részeket.

25 / 25

Összesen .: 50 / 45 



The Serial Killer
The Serial Killer



Kinézet .:

Kezdjük a legelején a fejléccel. Nekem nagyon tetszik, elsőre ahogy megláttam bele szerettem. Egy valamivel nem vagyok meg elégedve a cím el helyezésével és betűtípusával, ha ez meg lenne változtatva akkor lenne teljesen tökéletes.
A zenelejátszót is meg említeném, ki fejezetten örültem, hogy nem indult el magától és nem hozta rám a szívbajt, ez egy jó pont.
A modulokba nem tudok bele kötni, minden a helyén van és nem hiányzik semmi. A háttér is tökéletesen rendben van, illik a fejléchez is. A sablon is remek választás volt.

25 / 22

Történet .:

Még csak a bevezetőd van fent, de én már most imádom a blogodat. Nagyon tetszik ez az elgondolásod, várom már hogy a részeket is olvassam.  Ki tűnnő  karaktereket választottál és  tetszik a gondolkodásuk. Nem olvastam még ehhez hasonlót, így kíváncsi vagyok. A bevezetőt szépen fogalmaztad meg és helyesírási hibákat sem találtam, de erről nem is tudok többet mondani.

25 / 25

Összesen .: 50 / 47

Réka S. :)

2 megjegyzés: