2013. december 29., vasárnap

# Kritika 209 I'm still alive

Sziasztok!
  Már csak két lánynak kell bemutatkoznia, amit valószínűleg még a mai napon meg fognak tenni. Bátran rendeljetek tőlük is. Van egy kicsit rossz hírem is. Az emailem teljesen megbolondult, szóval aki még nem kapta a meg a rendelt fejlécét annak újból kell írnia nekem vagy bármelyik más lánynak akitől rendelni szeretne. Ezek csak az én véleményeim, mindenki azt kezd a blogjával amit csak szeretne!

I'm still alive

Kinézet:
  A fejléceddel kapcsolatban kettős érzéseim vannak. Amikor megláttam nem tudtam eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem és még most se igazán tudom. De elmondom, hogy mit csináltam volna másképpen, de így is szép. Szóval, én nem tettem volna bele azonkat a kék villámokat, szerintem nem nagyon illenek bele. Cherről pedig kerestem volna egy olyan képet, mint a fiúkról, ami közelibb. Ahogy a címe rá van írva az tetszik, bár egy kicsit nagyon egybeolvad a háttérrel, de olvasható. Én így készítettem volna a fejlécedet, de így is nagyon szép. Én minden blognak először a trailerjét nézem meg és azt kell, hogy mondjam ez egyből megfogott. Lehetséges, hogy van benne egy ici-pici sablon, de nem nagy szám, nem észrevehető, hiszen te teljesen máshogy alakítod a történeted, ahogy észrevettem, de maradjunk még csak a kinézetnél. A 'szereplők' oldalába, én olvastam volna egy kicsit a szereplőkről is, de sebaj, mivel ez lejön a történetből is. A modulokkal csak egy pici problémám van. Én feljebb vinném a 'Ti' modult, pontosabban az 'Információk' felé. Másba nem tudok belekötni, mivel a blogod designje összhangban van.

25/20
Történet:
  Amikor elolvastam a 00. bejegyzést, azt hittem, hogy újból egy olyan sztori lesz, mint a többi, de tévedtem. Rengeteg blogban kezdődik úgy, hogy a csajt verték a szülei, de a te fogalmazásoddal nekem mégis egy nagyon jó sztorinak indul és igazam lett, mivel mikor elkezdtem olvasni képtelen voltam leállni. Az elején sokat nevettem, de van egy kedvenc részem is: "Pech vagy épp nem - attól függ kinek a szemszögéből nézzük - Andy-nek pont akkor támadt kedve a lépcső alatt sétálgatni és természetesen nem vette észre a felé zuhanó - megjegyzem, bazinagy - táskát (miért is tenné?), így az ráesett, ő pedig elterült a földön. / - Hülye vagy? Miért basztál hátba a bőrönddel?" Ezen nagyot nevettem. Imádom a blogod, nagyon tetszik a fogalmazásod és az is, hogy a fiúk ilyen kedvesek a lányhoz. Először amikor a kórházban voltak azt hittem, hogy Li lesz aki megvigasztalja, de Harry volt és ezen meglepődtem, de tetszett. Amire egy kicsit jobban figyelj azok a vesszők, mivel van, hogy elfejelted kitenni, de ez csak egy apró hiba, hiszen helyesírásit vagy elgépelésit nem találtam, amiért plusz pont. Egy szóval imádom és szereztél egy újabb olvasót! Csak így tovább! Örülök, hogy külön tőlem kértél kritikát, hisz így megismerhettem a történetedet!

25/23

Összesen:50/43
G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése