2013. december 26., csütörtök

# Kritika 205 A modellügynök

Sziasztok!
  Ismét kritikával érkeztem. Ezek csak az én véleményeim, tanácsaim, mindenki azt kezd a blogjával amit csak szeretne.

A modellügynök

Kinézet:
  A fejléced egyszerű, de tükrözi a történetet, bár azt be kell, hogy valljam nem gondoltam volna, hogy ez egy 1D-s blog lesz, hiszen a fejlécen nem jelenik meg. De amikor megláttam Harryvel a képet leesett. A blog kinézete tetszik, még mindig nem tudom megmondani, hogy miért, de tetszik ez a lényeg. Viszont a modulsávon változtatnák egy kicsit. A kampányokat legalulra tenném és a küldetéseket a további blogjaim felé. A chat színén is változtatnék valami pirosasra.

25/20

Történet:
  Hát nem tudtam, hogy még ma meg tudnak valamivel lepni, de te megleptél. Lehet, hogy valahol a világon még van ilyen blog, de én még egyel sem találkoztam. Tetszik a történeted, szerintem nagyon eredeti. Szépen és érhetően fogalmazol, de mivel csak egy rész van fent nem sokat tudok róla mondani, de azt igen, hogy egy sikeres blog elé nézünk!

25/25

Összesen:50/45

G.B.Evelyne

3 megjegyzés:

  1. I needed several examples to write an article on this subject, and your article was of great help to me

    Review my webpage - 휴게텔

    (freaky)

    VálaszTörlés